Gezocht rustige camping Istrie

• Michelle

Hallo wij willen volgend jaar begin juli met een vouwagen naar Istrie wie weet er een rustige camping. Niet zo massaal er hoeft geen zwembad bij te zitten. Ik lees op zoover veel negatieve berichten over de grote campings. Ben benieuwd naar uw reactie,

Bvd.

• fr8ns

hallo Michelle

deze vraag komt elk jaar voor………….maar in het hoogseizoen kun je het meestal wel vergeten

zo zie je maar dat nederlanders altijd in het buitenland de rust zoekt, die in nederland niet of nauwelijks meer bestaat

velen willen een zwembad en animatie en een discotheek, en voor de ouders ..kunnen shoppen etc., dat trekt de meeste vak. gangers

maar je zal nog wel tips krijgen

• Michelle

dat zoek ik juist niet disco,s en zwembaden gewoon een rustig plekje aan zee niet te grote camping. ik weet dat stoja geen disco heeft maar hoe het daar verder is wil ik graag weten of een soortgelijke camping.

• ellen van kooij

Istrie is in zijn geheel erg vol en toeristisch. Zéker in het hoogseizoen.

De campings zijn er groot en druk.

Zoek je de rust, ga dan zuidelijker langs de Dalmatische kust.

En dan niet naar de campings die je online kan vinden, maar 1 van de honderden kleine campings. Je komt ze vanzelf tegen langs de kustweg.

Wat betreft reistijd is dat niet eens langer, nu je bijna volledig over de snelweg kan rijden.

Zoek uit rond welke plaats/streek je wilt zitten en ga er op de bonnefooi naar toe. Doen wij al jaren en nog nooit verder moeten rijden omdat er geen plek meer was.

Hier zie je waar wij zoal geweest zijn: http://kooij.mijnalbums.nl

• sabina

Camping Diana bij Banjole (onder Pula).Kleine camping.

Ben er zelf nooit geweest. Wel op camping Indie die ligt ernaast is groter

maar was ook rustig (in 2002).

• Fam.van Straten

Wellicht iets voor jullie, www.caravaninkroatie.nl

• Norbert HR

Rond Pula zitten inderdaad een aantal kleinere campings, maar om heel eerlijk te zijn was ik niet zo onder de indruk van de locaties.

Langs de kustweg Rijka - Zadar kom je ook veel kleine campings tegen en deze liggen mooi aan zee, geen discotheken, geen zwembaden, gewoon rust.

Wil je niet langs de kustweg zitten dan kun je de eilanden proberen. Losinj, Pag en zelfs Krk (camping Glavotok) hebben rustige campings in de aanbieding.

Of je rijdt inderdaad door naar Dalmatië en tussen Zadar - Trogir zijn vrijwel overal kleine campings te vinden, vaak direct aan zee en hooguit 20 of 30 staanplaatsen.

• Yvonne

Wij waren afgelopen jaar op Camping Pomer, ook onder Pula. Het ligt mooi rustig op een punt met overal water omheen. Wij waren er midden in ht hoogseizoen en de camping was vol, maar toch niet erg lawaaiig en druk.