wie gaat er nog

• rovinj

nu wij gaan op 17-10-2009 naar rovinj . ie gaat er nog meer

wij zitten in hotel park

• nammerlaan

Ik zou nog wel willen! Leuk Rovinj…….maar wij kiezen in de herfstvakantie voor iet totaal anders: Schotland! Veel plezier!

• wim63

Wat een crisis, he.

• rovinj

wim heb jij last van de crisis.

zinds ik niet meer hoef te werken (nu met pensioen)

heb ik het veel beter meer in de pocket

p/s ook geen goude hand druk gehad hoor en ook geen bonis (ja wel een bruine maar die schenk ik aan mijn oude werkgever)

• nammerlaan

Inderdaad, wij hebben gelukkig allebei nog werk, hechten geen waarde aan heel grote luxe, dus kunnen af en toe weleens goedkoop op vakantie! We proberen te genieten zo lang het nog kan, om ons heen voldoende voorbeelden dat het zomaar opeens afgelopen kan zijn,…en och die crisis….

• Gerrit Peels

Gelijk heb je Mammerlaan

• Jacques

Hey Rovinj, ik ga helaas de 14e weer terug naar NL. Maar dan ben ik hier wel 14 maanden geweest. En langzaamaan word het weer minder hier dus zal de overgang naar het NL weer niet zo schokkend zijn. We lopen nu nog in een T-shirt maar dat zal volgende week helaas niet meer kunnen, zowel hier niet als in NL niet.

En toch benijd ik je. De mooie herfst komt eraan met al die prachtige herfstkleuren die hier wel 10 x intenser lijken dan in Nederland. De rust van het land na de toeristengolf, het (bijna) alleen langs het water lopen in de haven met de bootjes hobbelend op de golfjes. De lente heeft wat, de zomer heeft wat maar de herfst zeker zo veel. Binnen eten in de restaurants bij de open haard zonder je kapot te zweten zoals in de zomer. Ik hoop dat jullie net zo veel genieten (of meer) dan wat ik genoten heb van de laatste herfst hier op Istrie. Zelfs de regen is hier mooier (en korter) dan in Nederland. Nu weer 5 lange maanden wachten voor ik weer voor het voorjaar en de zomer hier kan zijn.

Geniet ervan, hier is de herfst nog herfst

Groetjes

Jacques (Veleniki)

• rovinj

jacques kako ste. nu het zal zeker goed komen daar in rovinj

het is voor ons het 25 jaar dat we daar zijn.

zijn wel 5 jaar niet geweest in verband met aankoop chalet in putten

denk dat we tijd te kort komen in rovinj. en eten in restaurants zal we niet gebeuren zal wel bij mijn vrienden thuis worden ( lekker weer sarma) dober tek

voor jou sretna put

gr rovinj

• rovinj

shit zie dat het gaat sneeuwen boven munchen

munchen 3 graden overdag tot zondag

maar in rovinj nog wel 10 gr warmer dan in munchen

• lavanda

Heb je sneeuwkettingen?? In Oostenrijk is alles wit!! Doe vooral voorzichtig……Veel plezier in Kroatie, het weer in Split ziet er best goed uit met een zonnetje en een temp. van rond de 15 graden……