Iemand leuke tips voor een spreekbeurt over Kroatie

• lavanda

Ik neem aan dat dit niet serieus is????

• Gerrit Peels

Wat is dat nu voor een domme opmerking poep, (of heb je poep in je ogen?)

• lipik

Poepken is zo iemand die voor zijn/haar spreekbeurt geen informatie zoekt, maar direct een spreekbeurt wil. U weet wel “knippen en plakken”

• An!ta-mv-2-meiden

Tis herfstvakantie zeker …X(

• Guido

En ook voor de webmaster denk ik.

• joy

help ik moet over een week me werkstuk afhebben

::ohelp me asjeblieft……

• Norbert HR

Ergens heeft hij wel gelijk, want informatie over campings, hotel, appartementen, de supermarkten etc is nu niet direct info over de wijze van bestuur, de politieke partijen, de economie, belangrijke industrie, salaris ontwikkeling etc.

• Jo

Vragen stellen. Wij weten niet waar je 't over wil hebben. Wij zijn ondertussen ook al meerdere keren in het binnenland geweest bij mensen die tijdens de oorlog van Bosnië naar Kroatië gevlucht zijn en kunnen daar dus ook wel wat over vertellen.

• ~Limburgertje~

Ik kom uit Kroatië!!!:)

• BlaBla

Ooh, jahoor ik ben half Kroatisch! Mijn moeder Nederlands en mijn vader Kroatisch.

Bijvoorbeeld hoe lang duurt het voor je in Kroatë bent!

Auto: Als je naar Kroatië gaat doe je er ong. uur over dus .. dagen. Met de auto kan je dus in een dag naar Kroatie. Het is natuurlijk wel verschillend naar welke plek je gaat. Je kan in een dag naar Noord Kroatie. Maar Midden Kroatie en zuid Kroatie moet je wel in twee dagen doen.

Vliegtuig: Als je naar Kroatië toe gaat met het vliegtuig is je eindbestemming Zagreb, je doet er dan ong. 1 ½ /2 uur over.