Wie heeft ervaring met deze camping?Wij willen er er volgend jaar juni naar toe.
De stacaravans hebben mooi uitzicht op zee,wij houden van niet al te veel drukte maar muisstil hoeft ook niet.
Wij zijn met 2 volwassenen van 50+.
hallo lia
vele jaren terug waren we bijna elk jaar op de camping
maar er is zoveel veranderd, de disco is er in iedergeval tot n uur of 23.00 aanwezig
aan de overkant, buiten de poort zitten wat groente stalletjes en even verderop enkele restaurantjes en ook een winkeltje , brood etc.
een camping winkel hebben ze ook
zou persoonlijk niet meer naar toe gaan
aan de sanitaire gebeuren is wel wat aan gedaan
heel simpel Jo,
vindt de prijs verhouding , camping en appmnt. weinig uitmaken, vrouw zit ook liever op een appmnt.
we hebben altijd onze 2 honden bij ons, (rotweiler en labrador)
verder vindt ik het vreselijk dat disco gebeuren, tot laat
maar om eerlijk tye zijn rij ik liever rond met een camper, (zij ook en de kinderen)
oftewel wild camperen, dat is nog het mooiste
maar dat is behoorlijk minder nu, met de eventuele controle s
de laatste jaren nam ik ook weinig vakantie
mischien volgend jaar meer weg, maar dat ligt aan de centen ook
en de honden eens in een pension
Je kunt het beste op de website:
http://www.zoover.nl/kroatie/istrie/pula/stoja/camping
kijken daar vindt je allemaal beoordelingen van mensen die er al zijn geweest.
Zelf hebben we net de vakantie geboekt voor 2 weken in juli, nog nooit in Kroatië geweest, maar lijkt ons geweldig, rustige camping, mooie omgeving. Hebben er zin in.
Groet
Wij willen ook naar stoja gaan in juli komen al jaren in Kroatie maar zijn nog niet op deze camping geweest. Een collega van mij heeft het dit jaat perfect gehad op deze camping. Wij gaan na jaren huren dit keer met een eigen vouwagen je kunt heel dicht aan zee staan op stoja vandaar eigen wagen. Wij hebben er zin in Pula is een geweldige omgeving
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?