Hoi Maria,
Nou ik hoop dat dit berichtje nu wel erop komt, heb al 4 berichtjes verstuurd maar ik zie ze steeds niet!!! heel vreemd!!!
Maar wees maar gerust ook wij zijn Solaris-gangers haha.
Wij hebben de stacaravan geboekt bij E-camp, toen ik op de site van E-camp zag dat er stacaravans waren heb ik de camping een mail gestuurd, met de vraag of ze zelf ook stacaravans hebben en wat dan de prijs ervan zou zijn.
Ik kreeg dirtect een mail terug dat ze geen stacaravans hebben op heel de camping!!! ik dacht Uhmmm ik kan ze toch boeken dus gelijk contact opgenomen met E-camp en daar vertelde ze dat ze nieuw geplaats worden in 2010!! dus ik gelijk gezegd dat ik een mail van de camping had gekregen waarin staat dat er geen stacaravans staan en komen.
Heb de mail door moeten sturen naar E-camp en zij zijn er achteraan gegaan. Na 2 dagen werd ik keurig teruggebeld met de mededeling dat de stacaravs er wel degelijk geplaats gaan worden voor het jaar 2010, ik had zelf weer contact opgenomen met de camping en in hun teruggestuurde mail staat dat het seizoen 2009 afloopt op 30 november en dat pas reserveringen en nieuws pas in december bekend wordt gemaakt aan het personeel, dus personeel weet idd niks van een stacaravan. Ze vroegen of ik in december weer contact wilde opnemen voor evt reserveringen en prijzen/ vragen voor het jaar 2010. Dus ga ik er eigenlijk vanuit dat je in december wel een plaats kunt reserveren ipv een zone.
Je kan het altijd proberen toch!!!
En de dagprijs voor een rubberbootje is idd wel behoorlijk en op alle andere campings waar wij zijn geweest welliswaar Istrie liet iedereen zijn bootje voor aan zee liggen dus dat zal wel geen probleem zijn en het kost je niks haha.
Ik heb ook nog naar de filmpjes op you-tube gekeken en kan eigenlijk niet meer wachten ziet er kei mooi uit.
Wanneer gaan jullie eigenlijk, wij van 14 augustus tot 28 augustus misschien komen wij mekaar wel tegen zal eigenlijk wel moeten want hier op de prikbord gaat er volgens mij niemand dus 2 families uit nederland en dat zijn wij hahaha.
nou jullie ook heel veel pleizer daar.