Solaris, Sibenik

• Maria

Hallo iedereen,

Ik heb hier en daar gelezen dat er op camping Solaris een hoop veranderd is de laatste jaren.

Het schijnt dat er nu genummerde plaatsen zijn, en dat je dus plaatsen kunt reserveren ?

Ook aan het zwembad is het een en ander verbouwt ?

Wie is hier afgelopen zomer nog geweest en heeft voor ons wat meer info ?

Grtjs,

Maria

• MariaR

Niemand ?? :S

• Maria

Heeft iemand hier al eens een plaats gereserveerd ?

Ik heb nl. een mail gekregen van de camping dat je er geen plaatsnummer kunt reserveren, alleen een zone ?

• MariaR

Komt hier nou echt niemand op Solaris ??

Mm verdacht ?? :S

• char

Hoi Maria,

Ook wij gaan volgend jaar naar solaris in Sibenik, Ik heb contact via de mail met een familie die daar vorig jaar is geweest (camping) en volgens hem is het helemaal top daar en hij heeft ons lekker gemaakt en nu hebben wij een staan caravan gehuurd. Het moet er heel mooi zijn en alles was netjes. Dus volgens mij kan je er met een gerust hart er naar toe. Als een bepaald plek wilt reserveren op de camping dan kan je volgens mij het beste een mailtje naar de camping sturen en doe dit pas halvewege december omdat de camping nu nog open is weten ze pas in december de prijzen en wordt je verder geholpen. Wij hebben zelf een mail van de camping gekregen waarin staat dat alles pas december geregeld kan worden. Nou ik hoop dat een ietsie pietsie meer weet.

• Maria

Hoi Char,

Hehe, eindelijk nog een Solaris-ganger :).

Ik dacht al ; zijn wij de enigste, dan zal het er erg rustig zijn !

Ik heb van de camping al een prijslijst ed. ontvangen. Hierop staan de prijzen van 2009 en 2010.

Ik kan wel al reserveren alleen blijkbaar geen plaatsnummer maar een zone ?

Waar heb jij de stacaravan gehuurd, die staan niet op de prijslijst ?

Ze hebben ook niets gezegd over dat dat pas vanaf december kan.

Wij hebben ook een rubberboot bij, een plek in de haven kost 15 Euro per dag.

Dat is wel heel erg duur voor een klein bootje, dus laten we die maar voor de camping in zee liggen.

Op youtube staat een leuk filmpje van de camping zoals die er nu uitziet.

Veel plezier daar van de zomer !

• char

Hoi Maria,

Nou ik hoop dat dit berichtje nu wel erop komt, heb al 4 berichtjes verstuurd maar ik zie ze steeds niet!!! heel vreemd!!!

Maar wees maar gerust ook wij zijn Solaris-gangers haha.

Wij hebben de stacaravan geboekt bij E-camp, toen ik op de site van E-camp zag dat er stacaravans waren heb ik de camping een mail gestuurd, met de vraag of ze zelf ook stacaravans hebben en wat dan de prijs ervan zou zijn.

Ik kreeg dirtect een mail terug dat ze geen stacaravans hebben op heel de camping!!! ik dacht Uhmmm ik kan ze toch boeken dus gelijk contact opgenomen met E-camp en daar vertelde ze dat ze nieuw geplaats worden in 2010!! dus ik gelijk gezegd dat ik een mail van de camping had gekregen waarin staat dat er geen stacaravans staan en komen.

Heb de mail door moeten sturen naar E-camp en zij zijn er achteraan gegaan. Na 2 dagen werd ik keurig teruggebeld met de mededeling dat de stacaravs er wel degelijk geplaats gaan worden voor het jaar 2010, ik had zelf weer contact opgenomen met de camping en in hun teruggestuurde mail staat dat het seizoen 2009 afloopt op 30 november en dat pas reserveringen en nieuws pas in december bekend wordt gemaakt aan het personeel, dus personeel weet idd niks van een stacaravan. Ze vroegen of ik in december weer contact wilde opnemen voor evt reserveringen en prijzen/ vragen voor het jaar 2010. Dus ga ik er eigenlijk vanuit dat je in december wel een plaats kunt reserveren ipv een zone.

Je kan het altijd proberen toch!!!

En de dagprijs voor een rubberbootje is idd wel behoorlijk en op alle andere campings waar wij zijn geweest welliswaar Istrie liet iedereen zijn bootje voor aan zee liggen dus dat zal wel geen probleem zijn en het kost je niks haha.

Ik heb ook nog naar de filmpjes op you-tube gekeken en kan eigenlijk niet meer wachten ziet er kei mooi uit.

Wanneer gaan jullie eigenlijk, wij van 14 augustus tot 28 augustus misschien komen wij mekaar wel tegen zal eigenlijk wel moeten want hier op de prikbord gaat er volgens mij niemand dus 2 families uit nederland en dat zijn wij hahaha.

nou jullie ook heel veel pleizer daar.

• Maria

Hoi Char,

Wij gaan de eerste 3 weken van augustus.

Ik ben toch bang dat wij er niet de enigste Nederlanders zijn :)

Dat zouden de kinderen ook niet zo leuk vinden denk ik.

Van de week even een plekje uitzoeken en reserveren, ben benieuwd, we doen gewoon net of we nergens van weten en reserveren gewoon een plaatsnummer.

Heb nog een mail gekregen van de camping omtrent de boot ; mag gewoon in zee blijven overdag, maar 's-avonds moeten we hem dan op onze campingplek stallen, is voor ons geen probleem.

Maar ik heb viavia al vernomen dat niemand dat eigenlijk doet dus we zien wel.

Aanrader ; kanotocht op de Zrmanja rivier (is vlakbij), hebben wij een jaar of 3 geleden gedaan, was geweldig !

En natuurlijk Krka ook heel leuk, maar wel doordeweeks gaan, in 't weekens is het daar overvol.

Grtjs,

Maria

• Guido

Steek ook eens over vanaf Biograd over naar Tkon op het eiland Pasman dat door een brug verbonden is met het eiland Ugljan.Rij beide eilanden rustig af met een frisse duik,een bezoekje,al of niet met een lekker etentje, aan een paar kleine dorpjes.(Kukljica bvb)Steek dan op Ugljan in Preko met de pont over naar Zadar en dan terug richting naar Sibenik.Vast en zeker een leuke dag.Verder Trogir en Split beslist op het lijstje zetten.

• char

Hoi

Nou bedankt allemaal voor de tips ga ze zeker even opschrijven om de tocht te doen wat guido voorstelde en wat de kanotocht betreft daar zullen we nog een jaartje of twee mee moeten wachten want de kleinste is dan net 4. En voor een kanotocht wil ik toch dat de jongste kan zwemmen.

Ben wel reuze benieuwd hoe het daar is wij zijn al 5 jaar naar Istrie geweest en hebben het daar wel gezien, maar wel helemaal verkocht aan kroatie dus wel spannend eigenlijk.