Camping Zaton bij Nin

• saskia

Wij willen waarschijnlijk in september 2010 naar camping Zaton bij Nin. (Stacaravan)

Iemand bekend met deze camping? En is dit leuk in september? Rustig of nog heel druk? En het weer?

Is er een mooi zandstrand bij? En is het water schoon?

Ik las dat er wel een verwarmd zwembad bij zit?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Heb al wel eea gelezen op Zoover. Maar dat zijn voornamelijk reacties van mensen die in het hoogseizoen zijn gegaan, vandaar dit berichtje

• Guido

Zoals ieder jaar heb ik in september ll. een bezoekje aan TN Zaton gebracht.Het was er nog gezellig druk.Met het weer moet je natuurlijk geluk hebben maar de hele maand september dat ik daar in de buurt{Posedarje) was heb ik mooi weer gehad.Als ik daar zou boeken zou ik toch liever een mooi appartementje boeken ipv een stacaravan.

• alma

wij zijn vorig jaar juni hier geweest mooi camping maar veel te groot en te commercieel.

we betaalden in voorseizoen / hoogseizoen prijzen.

stacarvans staan achter op de camping.

er zijn in kroatie ook wel beter betaalbare campings.

wij vonden de omgeving ook niet zo bijzonder

• Norbert HR

De camping zelf ken ik niet, ben er een paar keer langs gereden, maar de omgeving is inderdaad niet bijzonder, sterker nog, het is dat de camping aan zee ligt, maar anders zou ik zeggen dat de camping ‘in the midde of nowhere ligt’.

Buiten de camping is iets van een samenraapsel van huizen en winkels en wanneer je veel fantasie hebt zou je het een dorp kunnen noemen. Het is duidelijk een dorpje wat ontstaan is doordat het toerisme er is gekomen en niet omgekeerd.

Wanneer je gaat zoeken tussen Zadar en Trogir zul je leukere, en veel mooiere en aangenamere, plekken tegenkomen en dat zwembad zou ik dan maar even laten voor wat het is. Kan me voorstellen dat dit soort campings voor kleine kinderen leuk zijn, maar wanneer je die niet hebt zou ik Zaton maar vergeten.

Zaton kun je vergelijken met Lanterna in Istrië, een massa gebeuren.

• Anne

Wij hebben er een paar jaar geleden gestaan, er is inderdaad een aangelegd zandstrand. We vonden de camping zelf veel te groot en ontzettend onpersoonlijk en massaal.Voor een hoop dingen moet je extra betalen ( de waterglijbaan e.d. ).

Als je kleine kinderen hebt, is een zandstrand wel erg prettig, maar anders zou ik zelf die keuze niet echt (meer) maken.

• brigitte

Hallo

Wij hebben ook op Zaton gestaan. Het is inderdaad een grootte camping. Wij hebben gezorgt dat we een jaar van te voren boekt. Zodat we gewoon aan zee staan. Wie het eerste is heeft ook de mooiste plaatsen. Je kan heel veel in de omgeving doen. Het is ook leuk om een boot mee te nemen of er een te huren.

Je hoef niet van de camping af er is genoeg voor iedereen te doen. Zelf heb ik geen kinderen ben begin 30 en we hebben ons echt vermaakt. Het is niet een goedkopen camping maar het is wel waar voor het geld.

• Fam.van Straten

www.caravaninkroatie.nl

• Guido

Ben het helemaal met je eens.Op de meeste sites met campingbeoordelingen komt TN Zaton er steeds met goed tot zeer goed te voorschijn.Nin,op loopafstand is een leuk stadje en was eens de verblijfplaats van Kroatische koningen en bisschoppen.De oude stad Zadar ligt slechts op 13 km afstand en er zijn goede busverbindingen.Verder kan je van daaruit dagtochten maken naar diverse bekende bezienswaardigheden.Wie toch liever wat meer rust heeft kan er ook een leuk

appartementje huren.Voor jongelui ligt een van de mooiste disco's (Saturnus) naast de Camping.

• marlène

Wij gaan deze zomer ook naar Zaton met boot. Die willen we natuurlijk in het haventje bij de camping kwijt. Weet iemand hoe je dat kan regelen?

• Guido

Ik vermoed gewoon vragen en/of aanmelden bij de receptie en die zullen je wel vertellen hoe en waar je de boot kwijt kan.