Zwembad Camping Polari

• Patrick en Marjolein

Hoi

We willen misschien dit jaar naar Camping Polari, wie weet of daar zout water in het zwembad zit of zoet water?

Alvast bedankt

Patrick en Marjolein

• Sabina

Er zit zoet water in het zwembad.

• Joke (moderator)

Er zit in het zwembad zoetwater en het is een geweldige camping

Wij zijn hier het afgelopen jaar geweest en gaan er zeker nog een x terug

Als je in de buurt van het zwembad kan staan is dat heel leuk stonden

wij ook wordt vaak wat georganiseerd dus erg gezellig

• Hans

Over 2 maanden gaan wij voor 3 weken naar Polari. Nu heb ik gelezen over een dancing die op een deel van de camping voor overlast zorgt, mn. 's-nachts. Is dat waar??

Waar kan je het beste staan op deze camping met een kind van dan 5 maanden oud. Mag wel gezellig druk zijn maar 's-nachts willen we graag slapen

• Norbert HR

Dat zou dan Monvi moeten zijn, ligt daar inderdaad ergens in de buurt, maar zeker niet naast de camping. Kan me voorstellen dat, wanneer het windstil is of de wind verkeerd staat je de hele nacht plezier hebt van Monvi.

• rovinj

norbert ben jij niet in de waar

movi ligt vlak bij hotel eden in rovinj

• Sabina

Kom er al 5 jaar. Zou niet weten wat men met dancing bedoelt.

Ik zou met een baby op het linker gedeelte van de camping gaan staan.

• rovinj

nee sabina meneer norbert maakt de mensen onrustig over camping polari

laat hij het maar lopen van polari naar movi hij is dan bek af

mischien dat ik er iets last van zal hebben ik zit tegenover movi in hotel eden

• anouschka

dancing?? ja je hebt wel “overlast” van de muziek bij het zwembad en/of het eettentje bij het strandje van de boten inlaatplaats.

maar echt last snachts?? nee ik heb er niks van gemerkt.. na 2400 uur is het aardig stil.

ik zou als ik jullie was op de vrije plekken gaan staan aan de linkerkant v/d camping en dan vrij ver achterop..dan heb je het minst last v/h zwembad lawaai savonds

• Kouwtje

Bedankt voor alle reakties. De tip om vooral aan de linker zijde van de camping een plekje te zoeken zullen wij zeker ter harte nemen. Hans.