Wifi op camping Bijela Vuala?

• a.wind1@chelo.nl

Hallo,

weet iemand of er draadloos internet op camping Bijela Vuala is?

Bij sommige campings van Vacansoleil kan je namelijk een kaart kopen, om te internetten.

Groeten.

• fr8ns

op vakantie moet je die zooi lekker THUIS laten

relax man:)-D

• Jo

Dat hangt af van de camping, niet van Vacansoleil, denk ik. Op Strasko op Pag was er 2 jaar terug gratis internet in het restaurant, dit jaar op de meeste standplaatsen zelf.

• epai

Afgelopen jaar was er alleen Wifi bij de receptie.

Volgensmij moet je daar een kaart voor kopen maar aangezien ik bij de caravan toch geen bereik had heb ik er geen gebruik van gemaakt.

Op camping Laterna kon je in 2009 trouwens wel gratis internetten via wifi bij de receptie.

Hopelijk in 2010 ook bij Bijela Uvala op de camping.

• Wietze

Hallo,

wij gaan 30 mei a.s. naar camping Bijela Uvala en zou de laptop mee willen nemen,

maar weet iemand intussen al, of je wifi over de hele camping hebt, of alleen bij de receptie?

Kunnen we op de hoogte blijven van het WK.

• Anitamv2meiden

Alleen bij de receptie voor zover ik weet …

Je kan ook een kaartje kopen(met een code erop) , en je kan dan gebruik maken van hun computers … ( code is de hele tijd opnieuw te gebruiken ; voor de tijd die je gekocht hebt ) …

• Mariëlla

Wij zijn in 2008 geweest en hebben een kaartje gekocht met een X-aantal uren en hadden bij onze caravan gewoon bereik.

• Wietze & Hannie

Komen vandaag uit Porec van camping Bijela Uvala.

Je hebt daar geen Wifi, maar voor 30 kuna koop je 1 uur internet bij de receptie.

Er staan 6 nieuwe computers en werken best snel.