a.s zondag op tv 19,40uur, ned3
Daphne op vakantie in kroatie
een reisprogramma
Hoezo?? Hangt er vanaf wat je zoekt……Voor mij is nu helemaal duidelijk dat ik er niet naar toe hoef. Wel jammer dat ze de andere dorpjes niet genoemd hebben( of ik heb het gemist)…die zijn nl. een stuk leuker als het mondaine Hvar stad.
Overigens zou ik nog liever daarheen gaan, als naar de plek van het tweede onderwerp in het programma……
Begrijp dat ze Hvar stad hebben laten ?
Dan hebben ze bij dit programma dus weer eens geen eigen input gehad, hebben gewoon een reisgidsje opgezocht en nagepraat, waar in te lezen is dat Hvar stad zo geweldig is.
Hvar stad is een hype, heeft in feite niets te bieden en om heel eerlijk te zijn………….heel Hvar heeft bar weinig te bieden. Hvar heeft ongeveer net zoveel te bieden als Cres……..niet veel dus.
Wie zowel Cres als Losinj kent snapt wat ik bedoel.
Wie even de moeite neemt om een eiland verder te gaan, naar Korcula dus, komt tot de conclusie dat het daar exact eender is. Hvar is bekend, doch Korcula is de werkelijke plek om te zijn.
Maar ook aan het vaste land heeft Dalmatië genoeg plekken waar je beter kunt zitten dan op Hvar.
Jammer dat zo'n TV programma niet de moeite neemt om wat onderzoek te doen en er zich zo gemakkelijk vanaf maakt.
Ik was juist weer verrast door Hvar, dat er zoveel mooie plekjes zijn op het eiland! Want naast Hvar-stad kwamen ze ook op andere plaatsen op het eiland. Ik vind juist dat het eiland Hvar heel veel te bieden heeft. Mooie natuur, leuke plaatsjes (rustige en drukke) en hele mooie stranden. Voor jong en oud. Alhoewel ik eigenlijk ook Stari Grad een leukere stad vind dan Hvar-stad.
Korcula is overigens al een keer in het programma 3 op reis geweest. Dus blijkbaar kijken de programma makers ook wel iets verder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?