Plat is inderdaad heel rustig, ook 's avonds. Voor mij is het wel anders omdat ik het ganse dorp ken en daarom contact heb met iedereen daar.
Zowel Cavtat als Dubrovnik zijn inderdaad rustig, zeg maar saai. Ik ben de afgelopen 2 jaar enkele dagen naar Split geweest en dat was wel een verademing. Leven tot 's morgens vroeg. Inderdaad heb je de verkeerde bestemming gekozen als je van het nachtleven houdt.
Wat het eilandje voor cavtat betreft: enekele jaren geleden werd dat uitgebaat door iemand die er feestjes gaf, soms duurden die tot 's morgens vroeg (dit was rond 1997-1998) doch er waren zoveel klachten van de kustbewoners dat ze ermee gestopt zijn. Ook wij in Plat hadden er last van. Inderdaad kennen ze in Dubrovnik en Cavtat niet veel van night-clubs en discotheken.
Zelfs ik noem Plat saai en zeg dat ook altijd aan de mensen, het is er rustig, maar wel ideaal voor mensen die rust zoeken.
Jos, ik weet niet of je al iets geboekt heb, maar als je niet echt van de rust houdt, ga dan maar enkele dagen naar Dubrovnik en Cavtat en rij dan terug richting Makarska en Split, daar is het nachtleven.
als je nog graag iets wil weten, geen probleem.
Ik weet niet of je vanuit Nederland of Belgie vertrekt, maar vanuit Belgie kan je vb toekomen op Dubrovnik en vertrekken vanuit Split, geen enkel probleem (jet air, thomas cook, neckermann.)
groetjes