Parkeren in Rovinj

• de hullu

Hallo

Wij hebben interresse in de aan bieding voor hotel Istra op Red Island .

Wij moeten dan parkeren in Rovinje op parking Lamanova,en worden dan met een shuttle bus naar aanleg plaats Delhin gebracht.

Is dit verantwoord om daar te parkeren of is er veel criminaliteit daar,zodat ons auto daar word opengebroken.

mvg Christianne

• ludo

beste hullu,

wij gaan al vijf jaar naar rovinj,en hebben nog geen weet gehad van inbraken,daar op zulke parkings toch wel een oogje extra word open gehouden,maar garanderen kan niemant dat.maar jou keus van red island is prima in orde hoor.dat word gegarandeerd genieten.wij wensen jullie een zeer fijne vakantie toe

groetjes ludo en corry

• Norbert HR

Ik heb in alle jaren nog geen enkele inbraak in auto's meegemaakt en ik parkeer hier werkelijk overal. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan gebeuren, maar ik schat de kans in op ongeveer 1 %.

Feit is dat het hier nog altijd zeer veilig is. Op campings en appartementen complexen kom je wel wat xomer criminaliteit tegen, dat zijn dan Roemenen, Bulgaren en ook Kroaten die gebruik maken van de gelegenheid. Er zijn immers zeer veel toeristen, velen laten alles en nog wat in hun tent of caravan achter, dus dat is makkelijk binnen halen.

Maar voor de rest hoef je je niet zo'n zorgen te mekan. Gewoon auto parkeren, lekker laten staan en lekker op het strand gaan liggen.

• rovinj

hullu 26 jaar in rovinj inc huldeging door de burgermaaster van rovinj

en ja zwom ook over van punta corente naar red eiland mail me maar als je wat wil weten

• de hullu

Hallo rovinj

Hoe weet ik je email adres.

mvg Christianne

• rovinj

haarlemerolie@hotmail.com

• rovinj

de hullu dat was mijn email adres hoor hier onder

of weet je al genoeg

• alfajur

Hallo,

In Rovinj veel sociale controle, let wel op want diverse straten en parkeerplaatsen hebben nu parkeertarieven en maximale parkeertijden.

En Red Island wordt druk bezocht met toeristen die afgezet worden door alle rondvaartboten die langs de kust varen !!

deze mogen gratis gebruik maken van het zwembad,speeltoestelen,strandje etc.

Ook vanaf de campings die tegenover het eiland liggen komen veel boten richting het eiland !!!

Maar Rovinj maakt echt alles goed, wij blijven eraan verslaafd !!!!

grtjs

Alfajur