cavtat

• jos

Hallo,

wie weet een goed logeeradres in Cavtat voor één persoon?

Luxe niet belangrijk, wel schoon en balkon / terras met mooi uitzicht.

Bij voorkeur privéaccomodatie of appartement.

• l

Beste Jos,

er zijn meerdere mogelijkheden. Ik kom uit omg. Cavtat en zou zelf kiezen tussen ( o.a. ) apartments Bacan

Put od Cavtata 15

20210 Cavtat - Croatia

Tel.: ++385 (0)20 479 544

Fax: ++ 385 (0)20 479 545

GSM: ++ 385 (0) 91 254 1505

Natasa & Antun Bacan

apartmentsbacan@net.hr info@cavtatapartments.com

… of

“APARTMENTS TIHA”

Address: Tiha 12

20 210 Cavtat Croatia

Tel:00385/20/478111 & 00385/91/5499870

E-mail:vandacavtat@yahoo.com

…..of

http://www.cavtatapartments.net/cavtat-apartments/accommodations-all.html

Succes,

L

• geert wauters

Hallo , met respect voor Natasa zou ik GEEN verblijf in Tiha nemen , luidruchtige snorfietsen de ganse avond de laag overkomende vliegtuigen vanaf 06u30 's morgens .Wij waren reeds 19x in Cavtat meestal op hotel basis

Cavtat is prachtig , maar ik zou aanraden om met Rita Jassaert contact te zoeken zei heeft via haar echtgenoot kennis in regio Plat +/- 6 kilometer van Cavtat , Daar kan je wel rustig slapen en aan een zéér gunstige prijs ( Cavtat is nl redelijk prijzig ) . Een mooie aanrader voor een low-budged vakantie is hotel Supetar (**) sober maar maakt deel uit van een zéér geruputeerde hotelketen , ook Hotel Croatia (*****) maakt hiervan deel en het grote voordeel , je kan de faciliteiten van dit 5 sterren hotel gebruiek , ik denk niet dat het ZO veel duurder gaat zijn en je bent dan wel op hotel

Cavtat kan je dan steeds bezoeken met het goed georganiseerde openbaar vervoer of met de taxi-boot .

Groetjes

Geert

• rita

Ik zie net dat je iets zoekt in cavtat.

probeer in ieder geval de magistrale te vermijden, te druk en inderdaad de vliegtuigen vliegen over cavtat wat vooral in de zomer storend kan werken.

ik kan je inderdaad Plat aanraden, op enkele kilometers van cavtat, ik ken er ook enkele adresjes, kijk maar op google, apartmane matusko in plat, die hebben ook kamers, 15 eur per persoon.

stuur me anders maar een mailtje naar ritajossart@hotmail.com, dan stuur ik je foto's door.

ik ga elke dag naar cavtat, heel mooi, maar inderdaad druk door de vliegtuiten.

groetjes

• lavanda

Hoi Rita,

Wij hebben net geboekt in Cavtat!! Kun je aangeven om hoeveel vliegtuigen dat gaat?? Vergelijkbaar met Split?? Daar vliegen ze over Trogir……

• geert wauters

Laat mij jullie direct geruststellen het is NIET Zaventem hoor , hoog uit 10 à 15 / dag maar ze komen wel ECHT heel laag . Afhangkelijk van jullie hotel keuze hebben jullie er meer of minder last van bv Hotel Croatia , tuinzicht , matig , zeezicht weinig . Hotel Cavtat , veel , Hotel Albatros en Epidorus , weinig . Met een beetje geluk hebben jullie goed gekozen . Laat jullie echter niet ontmoedigen het laatste vliegtuig is nooit later dan 19 uur en het eerste is +/- 6 u 30 . Als jullie meer info willen stuur maar een mailtje geertwauters9320@hotmail.com

• Jos

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Het is niet zo dat het low budget móet zijn. Maar zgn. luxe zegt

me niet zoveel. De ‘gewone’ pensions vind ik over het algemeen relaxter om te verblijven. Bij voorkeur

ga ik liever ook niet in een hotel. Cavtat lijkt me zo leuk nav andere berichten op deze site over deze plaats.

Er is 's avonds wat te doen, de natuur is er blijkbaar schitterend, het ligt vlakbij Dubrovnik terwijl je de drukte

van die stad ontloopt als je rust wilt. Enkele jaren terug was ik in Trogir, maar vliegtuigen met bestemming Split

hebben mij toen niet hinderlijk gestoord.

@Natasha, we hebben al gemaild. Ik hou je aanbod serieus in beraad maar kan nu nog geen definitieve beslissing

nemen of ik die week daadwerkelijk naar Kroatië kom.

• lavanda

Hoi Jos,

Dat is exact wat wij altijd zoeken, Eenvoud, liefst bij mensen thuis,strand in de buurt,en vertier op loop-of korte rijafstand….Vandaar dat wij ook hadden gekozen voor Cavtat,

Misschien kun je eens contact opnemen met de verhuurder die wij vonden?? Zijn site is www.tourism-cavtat.com

• L

Fam. Guljelmovic verhuurt kamers/app. ( + parkeerplaats ) vlakbij hotel Albatros, strand op 5 mtrs, pub op 5 mtrs ( pub en huis onder een dak met ieder eigen ingang ), taverna op 20 mtrs, hotel Epidaurus op 100 mtrs, Cavtat centrum met cafe's/pubs/restaurants op ca. 500 mtrs, bus op ca. 500 mtrs….

Zoek via Google,

succes,

L

• d

Voor diegene die graag naar Cavtat willen gaa Dubrovnik area is ook geen slechte site. En die vliegtuigen, zou me er niet teveel zorgen over maken. Dat is nu ook eenmaal een beetje charme van Cavtat