Goedenavond,
Ik heb 2 weken geleden 2 verschillende appartementen geboekt via Splendido.hr en Villa Znjan in Split, maar tot op heden helemaal niks gehoord!! Ik weet niet wat te doen!
Het kan goed zijn dat het momenteel ‘niet bemand is’ en dat er eens in de zoveel tijd iemand een kijkje komt nemen of er mail binnengekomen is. Je kunt altijd het gsmnr. (mobitel) even proberen. Dat zal hoogstwaarschijnlijk meer opleveren. Ik weet niet of je bij Villa Znjan een vrijblijvende aanvraag of een definitieve boeking geplaatst hebt, maar Villa Znjan ligt om zomaar te zeggen ‘in the middle of nowhere’. Het ligt helemaal buiten Split, in een niet aantrekkelijke omgeving en ver van het centrum.
Dat is ook wat dan, dat ze niet eens altijd bemand zijn! De omgeving van Split ken ik goed, want mn moeder komt er vandaan en ik weet waar dat huisje ligt, maar aangezien wij met de auto gaan, moeten we wel een huisje ff buiten Split huren. Voor de rest vinden we huisjes in Split zelf vrijwel onbetaalbaar en zitten we met he parkeerprobleem.
Hoop voor je dat dat wat oplevert! Waarschijnlijk zal hij ze wel mobiel gaan benaderen. Daar op de site van Villa Znjan een mobielnr vermeld staat vermoed ik dat er één persoon is die de touwtjes in handen heeft. Mogelijk is die er op dit moment zelf een bepaalde periode tussenuit, omdat ze gedurende de rest van het jaar niet weg kunnen. In NL woon ik ook in een toeristisch stadje en hier zie ik precies hetzelfde. Veel onderkomens sluiten in januari/februari, omdat dat voor hun de rustigste periode is.
Minites,
Ik heb je berichten van vorig seizoen nog eens bekeken, en eigenlijk valt me nu weer hetzelfde op. Pas je aan, aan de kroaat!!! Dan is de kans op een leuke vakantie al een stuk groter..Erger je niet meteen aan alles wat niet gaat zoals jij het wilt, maar heb iets meer geduld,of onderneem zelf actie bijv. door te bellen, of een ander appartement te benaderen…….
Op dit moment zijn de mensen van het appartement of hotel waarschijnlijk op een heel andere plaats in het land. Veel mensen werken 's zomers in de toeristensector, en ;s winters ergens anders…..Wij, in nl. en belgie zijn altijd heel vroeg met het boeken, voor kroatie begint het reserveren pas in maart…..Toen wij 2 weken geleden om extra foto;s vroegen moesten we ook een week wachten, omdat de computer waar de foto;s op stonden in een andere stad was. Misschien zijn wij in ons land wel veel te veel gefixeerd op email en mobiel bereikbaar zijn. Zodat we dat nu ook van anderen verwachten,
Tot slot weet ik wel een adres van een parkeerplaats vlak bij de oude stad, waar eigenlijk altijd plaats is….maar dat meot ik even voor je opzoeken….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?