Geen gehoor boekingen huisjes!!

• lipik

Lavanda,

Je hebt ergens een punt als je zegt dat je je moet aanpassen aan ‘de Kroaat’ (en Kroatie) als je daar op reis gaat. Zo moet je bv niet elke dag biefstuk friet willen eten (of stroopwafels al naargelang). Drink Osujsko ipv Stella of Heineken, enz.

Anderzijds, als Kroaten iets willen verdienen dan moet je je als aanbieder aanpassen aan je klanten en niet andersom. Dat veel mensen iets verhuren als bijverdienste is waar, maar email kan je overal nakijken (en dat hoeft niet elk uur te zijn). En iedere Kroaat wordt ondertussen geboren met een GSM. Velen hebben er 2 en ze doen niet liever dan bellen. Bereikbaar zijn is ook in Kroatie zeker geen probleem. Dat Kroaten zelf later op gang komen ivm reserveren is juist, maar ook daar moeten ze zich aan hun klanten gaan aanpassen. Anders lopen ze weer te zagen dat die buitenlanders meer verhuren dan de eigen bevolking. Vele particulieren kregen vroeger gasten enkel via ‘passanten’ die hun bordje zagen hangen of via het plaatselijke tourist buro. Maar die tijd is voorbij, meer en meer mensen organiseren hun reis nu zelf via internet en reserveren graag op tijd.

Hans

• lavanda

Hoi Hans,

Tuurlijk heb je daar gelijk in, het zou voor de economie in Kroatie beter zijn. Maar het helpt je niet als je je daar in Belgie of Nederland al over gaat opwinden. Als je perse DAT appartement wilt, kun je toch gewoon bellen??Of eventueel een ander appartement zoeken en aanschrijven?? Scheelt veel ergernis….

• lipik

daar heb je natuurlijk 100% gelijk in. Nooit opwinden over reisplannen…

• Minites

BEDANKT VOOR DE INFORMATIE OVER 'T PARKEREN, DAAR KAN IK ZEKER WEL WAT MEE. OVER HET BELLEN VOOR VILLA ZNJAN, DAT HEBBEN WE ALGEDAAN, MAAR KRIJGEN GEEN GEHOOR DUS HEBBEN WE BESLOTEN OM IDD WAT ANDERS TE KIEZEN.( OEPS CAPS LOCK STOND PER ONGELUK AAN :()

• minites

Ik heb toch maar wat anders geboekt in Kastel Sucurac omdat ik niks meer in de buurt van Split kon vinden en we met de auto zijn hetgeen een flink probleem is om een appartement te vinden met een parkeerplaats , heb ik hiernaartoe moeten uitwijken. Het plaatsje zelf stelt echt niet veel voor maar hoorde dat je al binnen een kwartier in Split zou kunnen zijn.