zoek zakenpartner

• Ankica

Hallo

Ben van kroatische afkomst, op zoek naar ervaren ondernemers, maar ook ambitieuze beginners om samen eventueel een leuk onderneming te beginnen. Ben op zoek naar betrouwbare (geen onzuivere dubieuze praktijken), hardwerkende, mens en natuurliefhebbende, zaken“vrienden”. Het hoeven niet alleen kroaten te zijn.

Lijep pozdrav

Ankica

• Jo

Misschien om te beginnen hier een accountje aanmaken zodat mensen je kunnen bereiken? Wie hiervoor belangstelling zou kunnen hebben doet dit, denk ik, niet via een forum.

• Marjolein

Hoi Ankica,

Ik heb zeker belangstelling maar. zoals Jo al aangeeft, wil ik dit niet openlijk via het forum doen.

Als wilt weten wie we zijn kan onze site bezoeken: www.praktijk-jacblom.nl

Of mij mailen via: marjolein@naturespirit.nl

groetjes Marjolein

• nora

Hoi,

Wat voor zaken heb je in gedachten??

Wij zijn actieve hollanders die 5 jaar in Kroatie wonen en misschien wel interesse hebben!

• Marjolein

Hoi Nora, we zijn vooral op zoek naar natuurproducten zoals kruiden etc. Waar in Kroatië wonen jullie?

Kijk ook op onze website: www.praktijk-jacblom.nl.

Het beste kunnne we privé verder mailen - mijn email is marjolein@naturespirit.nl.

Groetjes Marjolein

• MaryMadoz

Hoi,

Zelf woon ik in Zagreb. Graag zou ik wat meer willen weten. Mijn mail adres is MaryMadoz@gmail.com

Grt

Marija

• Peter Oomen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Kroaat die Nederlands spreekt om een bedrijf op te zetten in Zadar.

Groet, Peter Oomen

• renny

Beste Peter,

Wat dacht je van een Nederlander die Kroatisch spreekt?

Stuur mij anders even een pm

• Jozo

Hoi Peter ik komt uit Split woonachtig in Amsterdam ik ben geïnteresseerd in je zaken