Dag Kroatie Fans!!
Wij zijn vorig jaar na een weekje Italie ook nog 2 weken naar Kroatie geweest.
Met de boot achter de auto opzoek naar leuke omgeving.
1e week Rabac, na aankomst Hotel Pentalon opzoek gegaan naar de haven… hier gemeld bij de havenmeester, papieren geregeld en wala.. echter een ligplaats voor de boot niet a te makkelijk. Na veel omwegen de camping opgezocht, hier voor 15 euro de boot te watergelaten en na iemand gesproken te hebben kon ik een boya ( boei) huren! 35 euro gehele week!
Leuk varen hier langs de kust, veel dorpjes en prive strandjes welke je alleen met de boot kan bereiken!
Na een weekje Rabac op naar het Hotel in Vrsar,
Het Hotel bevindt zich buiten het dorp, aan de camping, Hier Prive baai waar je de boot aan een boei kon leggen, even naar beneden duiken en opzoek naar een steen ! ((( leg je boot goed vast want het kan er spoken))
hier ook leuk langs de kust getourd en leuke plaatsjes bezocht zoals Rovinj en Porec.
>>>>>>>>>>>2010<<<<<<<<
Ik ben opzoek naar iemand die ervaring heeft met andere plaatsen wat de moeite waard is met de boot, waar je goed de boot te water kan laten en leuke accomodatie liefst met uitzicht op de boot!
Wie kan ons helpen aan een leuke vakantie,
Zelf heb ik nog omgeving Zada gezien en Plit! de eilanden rondom Split lijken me wel leuk, echter is het hier ook zo makkelijk om je boot te water te laten en met een goede accomodatie!
Het is moeilijk op internet een App, Hotel of Camping met bungalo te vinden aan het water waar jeje eigen boot kunt meenenem!!!
Ik ben benieuwd!!!!!!!!