Aangezien het nogal rustig is op het forum, er zelfs tests worden geplaatst om te conroleren of alles nog werkt, bied ik u een uitdaging.
Dit jaar gaat mijn gezin en ik voor het tweede achtereenvolgende jaar naar Kroatie. Vorig jaar zo genoten dat het geen punt van discussie was om te beslissen waar we dit jaar na toe wilden na Polen, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk.
Vorig jaar 14 dagen doorgebracht en Rabac hetgeen absoluut geen straf was. Gezellig en een leuke boulevard. Het achterland bracht ook diverse verrassingen.
Ons standpunt is dat we geen twee keer naar eenzelfde locatie willen. We willen in de vakantie iets zien van het land waar we zijn. Istrie hebben we dus gehad al is 14 dagen te kort om alles te beleven. Dit jaar gaan we naar Crikvenica, Dramalj om precies te zijn. 14 Dagen in Juli/Augustus. Aangezien op het www niet al te veel te vinden is over Dramalj heb ik daarover de volgende vragen:
Wie is daar eerder geweest en kan vertellen hoe het met de hoogte verschillen zit;
Kun je daar redelijkerwijs fietsen (mijn conditie is nou niet je van het);
Worden in Dramalj activiteiten georganiseerd of is Crikvenica ‘the place to be’;
Welke adrenaline activeit moeten we beslist meemaken/doen? Dochter 17 jaar kikt op spanning en sensatie);
Is de afstand Dramalj - Crikvenica te voet te doen en wat is dan ongeveer de afstand;
We gaan met eigen vervoer (toch iet eigens meenemen in de vorm van de auto): Wat is er in de omgeving wat we volgens jou absoluut moeten zien;
Welk restaurant kun je mij aanbevelen (6 personen, dus qua budget niet al te ruig graag);
Wie het aandurft om zinnige antwoorden te geven ben ik bij voorbaat dankbaar!
Groeten,
Klaas.