wie gaat er op 07-05-2010 met solmar naar hotel eden in rovinj
ik ga met de bus
kan jij voor 349 euro 10 dagen naar rovinj hotel eden halfpension
hotel eden heeft 4 sterren
vertel mij niks over rovinj kom er al 26 jaar
ging voorheen ook met de auto haarlem - rovinj 13 uur
en hotel eden is beter als waar ik altijd zit hotel park = 3 sterren
wel van de zelfde eigenaar ( tabac rovinj)
p/s ik was er ook tijdens de oorlogsjaren . en gehuldigt door de burgermeester van rovinj stari gost
Hoe je hier komt maakt inderdaad niet al teveel uit. Sommigen reizen graag met de bus, anderen met de eigen auto en weer anderen alleen met het vliegtuig.
Denk dat inderdaad belangrijk is wat de totale kosten gaan worden en wanneer je dan 10 dagen van huis kunt zijn voor 34 euro per dag (incl. reis) dan is dat een redelijke prijs.
Bus ondernemingen kunnen inderdaad kortingen afdingen welke jij als privé persoon nimmer zou krijgen en met een beetje mazzel organiseert de chauffeur ook nog wat dagtripjes. In die periode zal het nog niet zo druk zijn met terugkerende vakantiegangers, dus kan best zijn dat de bus gewoon die dagen daar blijft.
je hebt gelijk, als je incl. iets boekt
nu zeggen sterren mij totaal niks, ook op campings
en een maatschappij die boekt krijgt inderdaad kortingen, die wij als particulier niet kunnen bekomen
zelf hou ik van auto rijden, incl de tol en vignet, en de brandstof…….maar ik kan wel zelfstandig overal naar toe, zonder afhankelijk te zijn van vertrektijden
als kind kwam ik ook reeds in (voormalig) yougoslavie
kleine reken som
haarlem - rovinj = 2 keer tanken a 75 euro = 150 euro tol en vinget denk plus - 50 euro
terug
rovinj haarlem = 2 keer tanken a 75 euro = 150 euro tol en vinget denk plus - 50 euro
dus verblijf in hotel eden = gratis
en harry als sterren niks zegt ga dan eens een nacht naar hotel monte muline in rovinj . weet je ook wat sterren hier in rovinj zijn
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?