wie

• rovinj

wie gaat er op 07-05-2010 met solmar naar hotel eden in rovinj

• JaPa :o)

Rovinj,

Waarom wil je dat weten????????????

JaPa.

• rovinj

japa kijken met wie ik in de bus zit

• harry

wie gaat er nog met de bus?

• rovinj

ik ga met de bus

kan jij voor 349 euro 10 dagen naar rovinj hotel eden halfpension

hotel eden heeft 4 sterren

vertel mij niks over rovinj kom er al 26 jaar

ging voorheen ook met de auto haarlem - rovinj 13 uur

en hotel eden is beter als waar ik altijd zit hotel park = 3 sterren

wel van de zelfde eigenaar ( tabac rovinj)

p/s ik was er ook tijdens de oorlogsjaren . en gehuldigt door de burgermeester van rovinj stari gost

• Norbert HR

Hoe je hier komt maakt inderdaad niet al teveel uit. Sommigen reizen graag met de bus, anderen met de eigen auto en weer anderen alleen met het vliegtuig.

Denk dat inderdaad belangrijk is wat de totale kosten gaan worden en wanneer je dan 10 dagen van huis kunt zijn voor 34 euro per dag (incl. reis) dan is dat een redelijke prijs.

Bus ondernemingen kunnen inderdaad kortingen afdingen welke jij als privé persoon nimmer zou krijgen en met een beetje mazzel organiseert de chauffeur ook nog wat dagtripjes. In die periode zal het nog niet zo druk zijn met terugkerende vakantiegangers, dus kan best zijn dat de bus gewoon die dagen daar blijft.

• harry

je hebt gelijk, als je incl. iets boekt

nu zeggen sterren mij totaal niks, ook op campings

en een maatschappij die boekt krijgt inderdaad kortingen, die wij als particulier niet kunnen bekomen

zelf hou ik van auto rijden, incl de tol en vignet, en de brandstof…….maar ik kan wel zelfstandig overal naar toe, zonder afhankelijk te zijn van vertrektijden

als kind kwam ik ook reeds in (voormalig) yougoslavie

• rovinj

kleine reken som

haarlem - rovinj = 2 keer tanken a 75 euro = 150 euro tol en vinget denk plus - 50 euro

terug

rovinj haarlem = 2 keer tanken a 75 euro = 150 euro tol en vinget denk plus - 50 euro

dus verblijf in hotel eden = gratis

en harry als sterren niks zegt ga dan eens een nacht naar hotel monte muline in rovinj . weet je ook wat sterren hier in rovinj zijn