In juni is het weer zo ver...

• matrox

Voor de 3e keer op rij gaan we terug naar Kroatie, het eerste jaar 2 weken met mn camper busje en de Vespa naar Cres en KRK (heen gereden en terug met de autotrein vanuit Villach,erg mooie route), vorig jaar 2 weken met Ryanair via Trieste en het huren van een auto naar Hvar gereden en met de grote boot naar Cres. (verbinding Zadar-Mali Losinj, heel erg mooi)

Dit jaar voor 17 dagen met Ryanair via Zadar naar Dugi Otok en Pasman?????

In Dugi Otok heb ik een huisje gehuurd voor 10 dagen in de baai Dumboka (Sali), 3 huisjes in de baai, geen warm water,weinig elentrik, onbereikbaar met de auto, 10min tot in Sali met de motorboot, echte rust…

We huren dit jaar geen auto omdat de verbinding vanaf het vliegveld tot in Dugi Otok volgens mij makkelijk geen probleem is. Ik heb bijna alles geregeld in 2 dagen tijd, inclusief afhalen aan vliegveld,haven van Sali… Het is toch makkelijk als je het land wat kent en weet hoe alles er geregeld is, wat mijn inziens dik in orde is in Kroatie.

De laatste 5 dagen leg ik bewust niets vast omdat ik het erg leuk vind om bij mensen thuis te logeren, ze zijn zo gastvrij, alles is zeer netjes, wel wat oudbollig maar dat heeft ook wel iets. In welk hotel vindt je nu nog bedspreien met tijgermotief???? >:D<

De laatste 5 dagen voorzie ik om naar het eiland Pasman/Ugljan te gaan. Als er iemand leuke tips heeft, laat maar komen. Kernwoorden: rustig,natuur,lekker eten,terrasje,nudistenstrand,vissen…

Ik vind het altijd leuk om mijn eigen berichten weer terug te lezen, zo heb ik toch wat verslagen over mijn voorbereidingen en de nabespreking, tof prikbord!!!!!! (tu)

• lipik

Alvast prettig verlof gewenst en laat zeker nadien iets van je horen !!

Hans