Soja-melk (eigenlijk de kookroom-variant) te koop?

• Anouschka

Hallo Allen,

Omdat ik aan een koolhydraatbeperkt dieet doe, heb ik een vraag.

Is er in de supermarkt in Kroatie een Soja-melk te koop? Het liefste de kookroomvariant, daat zitten de minste koolhydraten in.

Hier in NL koop ik altijd de Apro-soja, en dan het Rode pak (de kookroom dus)

Wie weet iets vergelijkbaars zonder al te veel koolhydraten??

Als dat namelijk daar te koop is hoef ik niet 16 van die pakken Alpro soja van huis mee te nemen.

Groetjes Anouschka

• Carla

Alpro-soja, naast verschillende andere merken op dit gebied, is in Kroatië ook te koop, o.a. bij Mercator, Konzum en DM winkels. Tevens is het verkrijgbaar bij de apotheken aldaar.

• harry

mmmmm…

als je de andere dingen ook kan laten staan, en de drank natuurlijk:)o:)-D

• Jo

Wat zijn we weer leuk vandaag!

• Anouschka

@Carla, dankje! ga dan dus niet zoveel meeslepen vanuit NL

@ Harry, ja hoor kan overal af blijven, ook v/d drank. ik heb geen drank nodig om vakantie te vieren.

Qua uit eten is er genoeg keuze wat ik wel mag, alleen dus geen patat, brood en rijst.

• Wiel

Hey Anouschka,

Ik volg ook zo 'n dieet, geen brood, geen pasta, geen rijst en geen aardappelen. Bedenk wel dat je van de Douane op gebied van voeding bijna niks mag invoeren, als je controle krijgt van iemand die met het verkeerde been uit bed is gestapt dan heb je “zever”.

M.v.g.

• anouschka

we gaan al jaren en nemen al jaren dingen mee vanuit NL… zal dus wel meevallen ;-)