hallo
het lijkt ons leuk niet in luxe hotels te overnachten maar bij families thuis, ik weet dat t kan maar wie weet wat gezelligs, waar je een goed ontbijt kan krijgen in;
plitvice's-split-supestar-korcula-krk-zadar-rijenka-bol
Voor Plitvice heb ik je een telefoonnr maar 'k ga dit hier niet in het forum gooien. Je komt dan bij Jani terecht die wel Nederlandse is maar gehuwd was met een Kroaat (nu weduwe). Haar dochters komen hier ook regelmatig op het forum. Heeft ze zelf geen plaats op de door jullie gewenste datum dan heeft ze nog wel meerdere buren waar ze jullie kan naar verwijzen. Wij hebben bij 2 van die buren al verbleven en bij beide heerlijk ontbijt. En bij één van de twee ook heerlijk Kroatisch avondmaal.
Maak je hier een accountje aan, dan kan je privéberichten sturen en/of ontvangen. Je emailadres wordt NIET zichtbaar. Maar je mag natuurlijk ook gewoon je emailadres in een berichtje plaatsen.
Als je eventueel naar de omgeving van Pula wil heb ik je daar ook een adresje in Fazana bij Kroaten die 10 jaar in Nederland gewoond hebben en die je dus ook in het Nederlands te woord staan. Zij zorgen niet voor ontbijt maar als je'r wat langer verblijft eventueel wel voor een Kroatische afscheidsavond. Normaal BBQ maar op vraag ook Ispod Peka.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?