Nou hij is eindelijk voor zover klaar www.plitvice.nl tips zijn welkom…
hallo mirjana,hartelijk gefeliciteerd .wat een prachtige site.die zal hier zeker druk bezocht worden,mooie fotos,en een pracht van een video
zeker de moeite waard om te bekijken,en verder zou ik zeggen,het is 2 jaar geleden dat wij bij jullie waren,maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. groetjes
Mirjana,
Ik heb op mijn website http://www.eilandkrkkroatie.nl een link geplaatst naar jullie B&B in Plitvice.
Open mijn website en klik op de linkerzijde op de button “Kroatie” dan “ons vakantieland” dan rechts op “inhoud” dan op “volgende pagina”.
Ik hoop dat deze link zal bijdrage aan een nog betere bezetting van het B&B.
Groetjes, en misschien tot ziens:
JaPa.
Mooi. Kunnen jullie voor inhoud te wijzigen dit gemakkelijk zelf of ben je op de bouwer aangewezen? We hebben nog niet bij je moeder gelogeerd maar ze heeft ons wel al 2 keer aan een ander adresje geholpen. Misschien komen we dit jaar wel weer eens langs. Eventueel wil ik voor het verhalen-stukje ook wel iets schrijven over m'n zoektocht naar orchideeën in Plitvice. Je geeft maar een gil.
Kan de bouwer geen contactformulier inbouwen? Nu staat er gewoon het email-adres en dat is toch gevaarlijk om veel spam te krijgen.
Eén dingetje stoort me wel en dat zijn die Google-advertenties.
Die jongen is net bezig met ict opleiding. Voor hem is dit ook een begin mar hij staat voor alle ideen open. Er staat wel een reservering formulier die je moet invullen. En van die google advertenties kom je moeilijk vanaf of je moet een heel duur domein afkopen. Het is tegenwoordig allemaal reclame. Maar wie weet we zijn nog druk bezig.Mijn moeder is allang happy dat het er is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?