Ja Pa
er zijn ook genoeg nietrokers die er geen probleem mee hebben.Ik ben zelf nietroker en heb er geen problemen mee. ook niet als er gerookt word.
Gerrit,
Dat kan dan voor jou geen bezwaar zijn, maar er zijn er velen die dat wel als een probleem zien, vandaar mijn opmerking!
In het appartement en de kamers bij onze vrienden in Krk-stad wordt “niet” gerookt, en daar heeft geen enkele gast moeite mee, als het maar wordt aangegeven.
Zij roken dan buiten op het terras!
Ga jij nog naar het Zuiden? Wij zijn 19 mei a.s. weer op “ons” eiland Krk.
Vakantiegroeten van:
JaPa.
Ik heb vorig jaar ook een nachtje gelogeerd bij Jannie vanwege de Plitvice run (is prima bevallen) en gelukkig heb ik niets van rook gemerkt. Gelukkig maar, want erger dan dat kan ik me niet indenken bij een kamer huren. Wellicht een goed idee om het inderdaad alleen buiten toe te staan.
Ik ben zo gelukkig om naar Krk te kunnen gaan wanneer ik wil (als het werk het toelaat natuurlijk)
gerrit kako ste
ja ik ben de zelfde ben geen croat hoor
ik had al wat neer gezet bij dacia maar alles is verwijderd kwam door die joop
over mijn nieuwe voorruit liep uit de hand maar niet door mij
nu ik ga 7 mei naar rovinj voor dat bedrag wat ik moet betalen kan ik niet met mijn sandero rijden . 330 inc hp hotel eden . normaal zit ik in hotel park . maar bolderman kon niet zeggen hotel park of hotel catharia nu ik heb geen zin om op een eiland te zitten
wordt altijd heel laat daar vanwegen mijn vrienden aldaar 26 jaar rovinj
nu solmar
pozdra rovinj ( leo)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?