Voor onze reis naar Trogir juli 2010 zoeken wij een overnachtingsadres in Slovenie ,
Wie heeft ervaringen of leuke adresjes ?
Dank
Linda en Geert
Mijn vrouw en ik overnachten gewoonlijk bij “Haus Brandtner” Spechergasse 96 te 5542 Flachau (Oostenrijk) Tel: (0043)6457/3115
Proper en netjes zonder luxe. Prijs is iets van € 40 dacht ik voor een 2-persoonskamer. Vraag wel een kamer aan de achterkant.
Parkeren kan in de tuin en je zit maar op enkele km. van de snelweg, restaurantjes zijn op wandelafstand.
's Morgens zoals meestal in Oostenrijk en Duitsland, koffie of thee, broodjes, kaas, hesp, worst, gelei en het traditionele zacht gekookt eitje
M.v.g.
Linda en Geert,
Jullie vragen om een adres in Slovenie, maar als ik jullie een tip mag geven….reserveer niet.
Wij wilden nl. 2 jaar geleden een kamer huren in Oostenrijk.Naar helaas was het hotel vol, Achteraf gelukkig,want we waren al om 13 uur 's middags in de omgeving van het hotel,het was 8 graden en het regende………Als je gereserveerd hebt,moet je daar blijven wachten tot je de volgende ochtend verder mag….
Wij zijn doorgereden, en hebben in Zadar een kamer gevonden!!!
Onderweg zijn er altijd kamers te vinden…..
Tja, je kan geluk hebben en je kan ook tegenslag hebben……….
Als je op Vrijdag- of Zaterdagavond overnachting moet zoeken dan loop je toch behoorlijk wat risico, zeker in het hoogseizoen. Ik spreek uit ondervinding, als je dan uiteindelijk na veel zoeken toch een overnachting hebt gevonden dan durven de verhuurders soms het dubbele vragen van de normale gangbare prijs !
Goede raad: in Juli en Augustus toch beter reserveren, en hou het maar op Oostenrijk (veel meer mogelijkheden)
M.v.g.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?