overnachting oostenrijk

• bo

Wij zijn zoekend naar een goed betaalbare overnachting voor 2 volwassenen en 2 teens.

voor 1 nacht, mag gewoon simpel .

Normaal rijden we in 1 keer maar willen nu graag op de heenweg een overnachting nabij villach doen en op de terug weg ergens in duitsland.

tips zijn welkom, alvast bedankt

• Wiel

Zie topic van 11/04 van ene Geert Wauters.

M.v.g.

• JaPa :o)

Bo,

Dan heb ik een prima overnachtingsontbijtpension voor je in de plaats Wagrain in Oostenrijk, dat is bij afslag 66 (Flachau) en dan richting Wagrain. Het is bij een Nederlands echtpaar dat het pension runt.

Kijk maar eens op deze website: http://www.hausheimat.com je zult er geen spijt van krijgen en hier vaker zult overnachten.

Wel even reserveren.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Astrid

Hallo Gastehaus Olipic in Gorintschach im rosental daar overnachten wij ook voor 1 nacht En dan gaan we naar kroatie.Het is ongeveer dan nog rond de 6a7 km naar de grenz.Je zit dan net voor de karawankentunnel.

telefoon van het gastehaus is 00434253477.

• Anitamv2meiden

In Gemúnd zit ook een simpel hotel …Dit is net na de Tauerntunnel

• Wietze & Hannie

Wij hebben de heenweg in Salzsburg overnacht in

Hotel und Restaurant Vogelweiderhof

Adres Vogelweiderstraße 93, Schallmoos

Salzburg, 5020

Oostenrijk

Telefoon +43662871223

voor € 63,00 met ons tweeën en onze hondje.

Geboekt bij Bookit.com.

Hebben daar een snitzsel van het huis genomen, nou geweldig, een dubbele snitzsel met van alles en nog wat er tussenin voor +/- € 10,00 pp.

• JaPa :o)

Wietze & Hannie,

Dat is goed aan de prijs!

Er zat toch wel een ontbijtje bij hoop ik?

JaPa.

• Cock Blijie

Kijk even op onze site www.cccroatia.com bij menu keuze Route.

Wij hebben daar een aantal overnachtingadressen op staan, heel objectief.

Daar staan ook prijsindicaties bij en een link naar de website.

Deze info hebben wij in de loop van de laatste paar jaar verzameld.

Ik weet nu niet of hausheimat nu wel zo voordelig is. Ik vind het niet helder op de site staan (prijzen per persoon?).

Veel plezier in Kroatie.

• nammerlaan

63 euro voor 2 is toch best betaalbaar, dat is 31.50 p.p. inclusief ontbijt…..wij betalen voor een 5 persoonskamer 125 euro, zoveel goedkoper is dat niet!

• jannes

Haus Heimat is inderdaad niet zo goedkoop als het lijkt.

het zijn prijzen per persoon plus nog eens 6 euro pp als je maar 1 of 2 nachten verblijft.

kom je dus in het hoogseizoen op (23 + 6) x 2 = 58 euro per kamer.

JaPa's uitdrukking van “goed aan de prijs” is dus een beetje voorbarig / kort door de bocht.

het scheelt slechts 2,5 euro per persoon.

als je daar nog de commissie aftrekt die JaPa opstrijkt, houdt Haus Heimat dus minder schoon in het handje over dan Vogelweiderhof (:P)