vliegen/trein naar Lanterna

• Christa

Hallo allemaal,

Ik heb een camping geboekt bij Laterna in Istrie voor twee weken in september.

Weet iemand of je daar behalve met de auto ook per vliegtuig kunt komen of met de trein en hoe ik er achter kom hoe ik dan moet reizen.

Ik meen namelijk begrepen te hebben dat de charters naar Pula tot augustus gaan.

Bedankt voor de moeite

• Carla

De trein kun je vergeten! Je kunt bijv. zowel met Ryanair als German Wings vliegen. Beiden zijn heel voordelig.

• Carla

Nog even voor de volledigheid… Je kunt wel per trein naar Pula reizen, maar dat vergt veel tijd, 't is een omslachtige reis en bovendien ben je veel duurder uit dan wanneer je gaat vliegen.

• Norbert HR

Lanterna zonder vervoer is ook niet echt een slim idee. Lanterna ligt een km of 10 buiten Porec en dan zit je dus min of meer muurvast op de camping, weet niet of dat nu echt een aantrekkelijk idee is.

Er gaat af en toe wel iets van een bus, maar niet op tijd en zeer sporadisch.

Een vliegtuig is dan wel sneller, maar daarna heb je dus veel meer problemen. Kroatie is helaas geen land waar je zonder auto goed uit de voeten kunt, je hebt simpelweg een auto nodig.

• Frieda

Ik heb ergens iets gelezen over een buspendel die je voor de camping afzet. Misschien als je Googled dat je het tegenkomt.

Kostte € 149 p.p. retour

• Wim Thielen

Hallo Christa

Je kan met Ryanair op Trevisio of Treiste vliegen, daar een huur auto nemen

Afhankelijk van de aankomst plaats is het 250 KM of 150 KM rijden naar Lanterna.

Wij reizen meerdere keren per jaar via deze manier naar Dracevac nabij Porec

Naar ons vakantie huis.

Als je nog vragen hebt stuur maar een mailtje

Groetjes Wim en Inge Thielen

Info@dracevac.nl

www.dracevac.nl

• heleen sonnemans

Hallo Christa,

Er gaat ook een bus naar Lanterna, Informeer eens bij Rivatours.

Ik wens je veel succes groetjes heleen

• Christa

Allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken. Waarschijnlijk wordt het toch een autoreis.