tolvignet Slovenie

• gerhard klein gebbink

L.s.,

Misschien heeft iemand er iets aan …..

Er zijn velen die vragen stellen over autovignet voor Slovenie. Hoe kom je eraan en waar kun je die kopen?

ANWB heeft geen soelaas.

Toevallig kwam ik gterecht bij het adres Toll tickets op internet

Geweldig !! Binnen vier dagen had ik een “week-vignet” van € 15 met € 1,50 verzendkosten via Luftpost thuis!!

Dat scheelt zoeken en zekerheid

• porec1

Hallo, inderdaad een heel mooi adres, heel goed van U omdat aan anderen kenbaar te maken.

Zeer duidelijke info op de site en mogelijkheid om te bestellen.

Hieronder de link naar het webadres.

http://www.tolltickets.com/country/slovenia/vignette.aspx?lang=nl-NL

Hartelijk dank Sinigerhard

• Jo

En dan heb je € 1,5 te veel betaald. In de tankstations in oostenrijk kan je die zo kopen. Net zoals het geen zin heeft een vignet voor Oostenrijk hier in België te kopen (via VAB ). Die zijn in het zuiden van Duitsland ook overal te koop.

Edit: net even geken op de site van VAB: een vignet voor Oostenrijk kost er € 10,80 voor een 10-dagen vignet, € 25,80 voor een maandvignet. Een maandvignet voor Slovenië (het enige dat ze hebben) € 40 en € 35 voor leden. Dan koop ik de vignetten liever onderweg, hoor!

Edit2: komt op de koop toe nog € 1,5 verzendingskosten bij.

• JaPa :o)

Jo,

En ik krijg me niet geregistreerd, dus dan maar het Slovenievignet in Oostenrijk kopen!

JaPa.

• Wiel

Bijzonder “dom” om dat vignet op voorhand te betalen en te laten opsturen en hiervoor € 1,5 extra te betalen.

Je kan het vignet in Oostenrijk en in Slovenië aan de grensovergang en in bijna elk tankstation kopen en dit 24h op 24h, en denk nu echt niet dat er een lange file voor je zal staan.

M.v.g.

• porec1

Hallo, gaat niet alleen over het kopen van het vignet, maar vooral ook om de duidelijke informatie.

En om het nu direct dom te noemen als je 1,50 euro meer betaald, lijkt me pas DOM.

De site geeft een goed overzicht van de tol in diverse landen, waar je het vignet koopt moet iedereen zelf weten.

Maar ja de eerste die reageren hebben natuurlijk al gelijk kritiek, niemand die zegt dat het best een aardige site is.

Je wordt al bang hier iets te vragen of te vermelden, wegens de kritiek, die er op volgt.

Gr Karel

• Wiel

“Zoeken” moet je echt niet naar zo 'n vignet, het wordt bij wijze van spreken op iedere hoek van de straat verkocht………………:)

M.v.g.

• derksen

afslag 99 irschenberg bij de shell…..

• Jan van Gent

Misschien eens hier kijken!!!

http://www.kroatisch-restaurant-jadran.be/mijn_dagboek.htm

• bo

Heeft er nog iemand een vignet (over) slovenie of oostenrijk….