bootje huren

• patske

Hallo allemaal, we gaan dit jaar voor het eerst naar Kroatie en willen daar graag een bootje huren. Mijn man is inmiddels begonnen om zijn vaarbewijs te halen. Nu gaan wij naar Dracevac 7 km van Porec Istrie en vragen ons af of iemand hier op dit forum een adres heeft waar we een bootje kunnen huren voor een dag of 2.

hoor graag van jullie,

Groetjes Pat

• Norbert HR

Boten zijn wel te huur, kun je gewoon in de jachthavens vinden, maar wanneer je ze twee dagen huurt zou je bijna een boot kunnen kopen. Prijzen van 300 euro of meer zijn niets en dan komt de benzine er ook nog bij.

• Gerrit Peels

In Starigrad Paklenica zijn bootjes te huur met 5 pk inclisief benzine 60€ per dag

• Norbert HR

Gerrit,

Dat is een betere prijs, maar ik begrijp dat Patske in Istrie op vakantie gaat en daar is het allemaal iets duurder. De 5 pk bootjes zijn er wel, maar daar kom je niet zo ver mee op een dag. In de jachthaven van zowel Porec als Vrsar worden boten verhuurd met 40 of 90 Pk motoren, verschillende lengtes, maar zoals gezegd, die kosten een fortuin.

• Gerrit Peels

Die heb ik hier nog niet gezien en het klopt met 5 pk kun je een beetje varen maar ver kom je niet.

• heleen sonnemans

Hallo Patske,

Je kan een boot huen bij Aquarius dat is een botenverhuurbedrijf.

Het ligt aan het water naast Hotel Materada in het plaatsje Spadici.

Is een km of 5 bij Porec vandaan.

Veel Plezier groetjes Heleen

• Joost123

Ik kwam deze nog tegen, begint bij 100 euro per dag voor een open boot met 75 Pk.

http://www.mcp.hr

Bedacht opeens dat ik ook een vaarbewijs nodig had.

Ga maandag boeken halen en vraag meteen het examen aan.