camping Valkanela Fantana Vrsar

• bo

Wie staat er, deze zomer, ook op de camping Valkanela??? Wij gaan er ook heen en zijn eigenlijk benieuwd of er veel gezinnen met jeugd heen gaan en welke leeftijds catagorie…

ik heb een dochter van 15 jaar.

• porec1

Hallo Bo,

Ik ga er niet heen en heb er nooit gestaan.

Maar heb er wel een paar keer over heen gelopen.

Omdat U nog geen reactie had ontvangen wilde ik reageren.

Mijn indruk was dat een heel grote maar ook gezellige camping is, met veel gezinnen, met kinderen van alle leeftijden.

Het zag er opgeruimd en schoon uit.

Mvg Karel

• Kouwtje

Wij zijn er in juni 2007 en aug. 2008 geweest. Er waren (vinden wij) niet veel Nederlanders maar wel veel Duitsers en Italianen. Lees ook op de site de reakties, waarvan hier de link .

http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=18002

Hieronder vind je onze mening over deze camping. Wij hadden het wel fijn daar.

Grote camping met dito plaatsen. Wij waren daar in het hoogseizoen (aug.) en hadden niet gereserveerd, toch een mooi plaatsje kunnen krijgen. Sanitair werd geregeld schoon gemaakt. Verder is er een winkel, een PIN-automaat, kiosk, enkele horecagelegenheden en enkele winkletjes.

Het betalen van het stageld via PIN was geen probleem. Nadeel daarbij was wel dat er alleen betaald kon worden op de dag van vertrek of 1 dag ervoor. Paspoorten moesten worden afgegeven en kreeg je pas terug als er betaald was. Vooruit betalen kon niet, werd ons medegedeeld (vreemde werkwijze).

Verder vonden wij het storend dat vele gasten zich meenden te moeten verplaatsen met de auto, scooters en gemotoriseerde autopeds en dat op elk tijdstip van de dag en voor elk doel (toilet, winkel ed.). Terwijl op de camping een rust diende te zijn tussen 00.00 uur en 06.00 uur vertrokken er veel gasten tussen deze tijden. De vuilcontainers werden elke dag geleegd, s-morgens om 06.30 uur.

Bewaking is er wel en rijden in de nacht enkele keren over de camping.

Wat wij erg vervelend vonden waren de dames en heren verkopers van allerlei reisjes en gehaakte kleedjes. Op elk ongewenst tijdstip stonden deze mensen aan je tent om je een reis of kleedje te verkopen.

Bij de pizzaria op de camping veel gezellige live muziek.

Ondanks de (kleine) klaagbede hebben wij een heerlijke vakantie gehad (3 weken) op deze camping.

Camping is dan ook aan te raden voor een ieder, met of zonder kinderen. Weinig tot geen animatie gezien voor kinderen.

Veel plezier op Valkanela.