HAK

• Guido

Vernieuwde interaktive site van Hak is zeer de moeite waard om info te verzamelen. www.hak.hr

• Fam.van Straten

Je moet de groenten van Hak hebben :-)

• Guido

Je doet aan spam,fam.van Straten.Soms aandelen bij Hak?.Van Marin vernam ik dat restaurant Pavlinka gesloten is.Te weinig klanten en dat na 1 seizoen.Jammer want je had er wel een prachtig uitzicht over Novigradsko more.

• Fam.van Straten

He das zonde, inderdaad zat je daar heerlijk. Het eten was trouwens meer dan prima. Staat het te koop ofzo?

• Guido

Geen idee maar niemand zal het kopen denk ik.De laatste avond van augustus vorig jaar ben ik er nog geweest.De dag daarop was het gesloten en einde verhaal.

• Fam.van Straten

waarom zou niemand dat kopen? is toch een prima plek en restaurant om in de toekomst te investeren? ik zie, maar goed dat weet je, veel investeringsmogelijkheden in Kroatie en dan met name het deel waar we nu zitten.

• john

Voor mensen die “investeringsmogelijkheden zien in Kroatië”:

jullie komen er alleen als het er stampvol is.

en dat is slechts 1 maand per jaar.

hoe ga je leven als er 11 maanden geen mensen komen?

en waarom zou je het kopen als de vorige eigenaar na 1 jaar al failliet is?

dat is toch een teken aan de wand.

• Fam.van Straten

John, Wie zegt dat wij daarin wil investeren?

• john

ik niet.

ik heb het over mensen die ergens 1x komen, zien dat het druk is en dan gelijk over investeringsmogelijkheden beginnen zonder de achtergronden te kennen.

• Guido

Het restaurant was voor zijn dochter bedoeld.Het daar ook gelegen Pension Pavlinka doet het echter al jaren uitstekend met vooral duitse gasten.