1e keer kroatie, leuk hotel, natuurstrand... iemand tips?

• henk

HALLO,

wil voor 1e keer ergens in augustus naar kroatie, geen idee waar nog, maar wel met vliegtuig, leuk hoteel of appartement, hoeft niet naturisme te zijn daar, maar WEL met naaktstrandje.

heeft iemand een goede sugestie voor plaats en reis organisatie?

dank je wel

Henk en ze moppie

• Jo

Wij zijn één keer met ID-Riva geweest en waren daar heel tevreden over. In Rabac hebben zij diverse mogelijkheden en daar is ook een naaktstrand. Zie plannetje voor ligging van naakstrand en hotels.

Maar zeker in Istrië vind je overal wel een naaktstrand(je). Stacaravans ook via Roan, met wie we ook twee keer naar Fazana geweest zijn (in een tent weliswaar). Ik denk dat ze op Kazela in Medulin wel dingen verhuren. En voor andere naturistenstranden kan je altijd kijken bij Cronatur. Je kan dan eventueel kijken waar ID-Riva dingen aanbiedt.

Wij zitten momenteel op het naturistendeel van Strasko met onze eigen vouwwagen en die verhuren zelf ook caravans op het geklede deel. Van ANWB heb ik hier een wegwijzer zien staan maar 'k heb nog niet gekeken wat ze hier hebben. Wil ik morgen wel ff doen.

• Josip

Kroatie is een heel mooie plaats voor naturisme…

Voor meer info over campings en stranden die geheel of gedeeltelijk bestemd zijn voor Naturisme:

http://per-exempla.nl/categories/Reizen/Kroati%C3%AB/Naturisme-in-Kroatie-/

Laat vooral ook een berichtje of commentaar achter op de website…

m.v.g.

Josip