Hoeveel geld mee rabac istrie

• kim

Hallo,

Mijn vraag is wij gaan met een gezin van 2 kinderen op vakantie 2 en 3 jaar zijn ze we gaan 15 dagen

Hoeveel geld moet ik rekening houden om te eten drinken en boodschappen we gaan elke avond uit eten.

Wij hebben geen idee wat het daar allemaal kost rabac istrie

alvast bedankt

groetjes kim

• hanshan

Je hoeft niets mee te nemen.

Er staan gewoon PIN-automaten.

En als je toch wilt weten wat het zal gaan kosten: denk aan Nederland maar je zal je vakantie lachend afsluiten omdat je zal zien dat je wat overhoudt.

Niet te veel over nadenken.

• kim

Wij gaan met 2 gezinnen en dachten rond de 1400 euro uit te geven maar nu denk ik dat we dan te kort komen

• hanshan

Wat goed dat je kan denken.

Verwacht je van dit forum dat ze een geldinzamelingsactie voor je gaan houden?

• kim

o dat gebeurt hier niet het een potje maken voor kim.

het is een dood normale vraag hoor hoe veel het daar ongeveer kost het leven

• hanshan

Als je denkt dat 1400 euro niet genoeg is kun je 3 dingen doen:

1 - niet gaan

2 - minder uitgeven

3 - meer pinnen/poffen

• ellen van kooij

Wij nemen geen geld mee. Daar pinnen is goedkoper dan euro's meenemen en die omwisselen.

Wat de vakantie zou kosten hangt van heel veel dingen af. Ga je kamperen of hotel, ga je uit eten of zelf koken, terrasje pakken of zelf een flesje water vullen bij de kraan?

Over het algemeen zijn wij (gezin met 3 kinderen) hetzelfde kwijt als in NL.

In de supermarkt zijn de prijzen hetzelfde of iets lager. Uit eten is ietsje goedkoper dan in NL. Maar omdat het wat goedkoper is, gaan we vaker uit eten dan we tijdens een vakantie in NL zouden doen ;-)

• carla

Wat zijn jullie onaardig! Ik denk dat je met €1400,- niet echt uitkomt als je iedere dag uiteten gaat. De prijzen zijn wel iets goedkoper maar ook niet echt heel veel. Ik zou voor 1 gezin rekenen op ongeveer €2000,-, dan weet je zeker dat je genoeg hebt.

• Norbert HR

Je zou ook kunnen denken aan een vakantie in Spanje !!!

Was daar pas geleden en kwam, tot mijn stomme verbazing, tot de ontdekking dat Spanje vele malen goedkoper is dan Kroatië. Prijzen van supermarkten liggen ver en ver onder de de prijzen alhier (tot 60 % lager) en prijzen in restaurants liggen ongeveer op een kwart van de prijzen alhier !

Accomodatie is daarentegen iets duurder, doch wie zoekt zal ook daar aanbiedingen kunnen vinden.

Reiskosten zijn ook nog eens stukken goedkoper en het klimaat is stukken beter, dus wie Spanje bewust heeft weggelaten zou dat nog een keer kunnen overwegen.

• ellen van kooij

Je was daar in het laag-seizoen? Naar ik begrepen heb gaan de prijzen in veel toeristische gebieden hoogzomer flink omhoog….

Maar ik ben het met je eens dat je voor de prijs niet meer naar Kroatie hoeft te gaan.

Vroeger was het een goedkoop vakantieland, maar dat is het niet meer.