@ Kees,
Bedankt voor je berichtje.
Je bevestigd ons vermoeden, dat de Kornatie eilanden de moeite waard zijn!
En een half uurtje varen is zeker goed te doen, fijn om te horen.
Weet je 2 jaar geleden waren we ook in Kroatië (Porec) en hadden toen geen boot bij, daar hadden we een spijt van!!
Dat doet zeer, iedereen 's-morgens lekker weg zien varen, terwijl ons bootje thuis lag!
Dat zou ons niet meer gebeuren, nu we weer voor 3 weken naar Kroatië gaan, willen we het water op en dan ook echt wat kunnen zien en doen op het water!
Als ik tot nu toe de berichten lees, maak ik er wel uit op, dat we met de Zodiac echt alleen maar langs de kust kunnen varen en niet te ver weg kunnen. Ik vrees dat we dat op een gegeven moment ook wel gezien hebben. En 's-avonds als het wat rustiger is, nog ff wakeboarden of met een band erachter is altijd wel leuk, toch?! Zo het er nu voor staat denk ik dat het toch de speedboot gaat worden!
Zijn er in de havens van de eilanden (en vaste land) ook goede mogelijkheden om aan te leggen en bv ff het plaatsje te bekijken, een ijsje te nemen of wat te eten? Wij waren namelijk vorig jaar met vrienden en hun boot op het Lago Maggiore (Italië), en daar waren weinig mogelijkheden voor passanten. Je kon wel rondvaren maar je mocht bijna nergens aanleggen, allemaal gereserveerde plaatsen, dat viel wel tegen. :X
groetjes
Mariëlla