Het is al weleens aan de orde geweest maar ik kan 't niet meer terugvinden………..
Tips voor goede Kroatische restaurants in Antwerpen of omgeving?
De zomervakantie duurt me te lang
Wij waren enige jaren geleden in restaurant Mostar , totaal aftands restaurant .
Wij hadden verschillen couverts en wijn glazen , de Prosek kreeg ik in een limonadeglas Kroatische sardines als voorgerecht waren sardines uit blik . Totaal niet geintresserd ik onze vragen over Kroatie en /of BHN .Wel spotgoedkoop
Maar wij gaan er niet meer terug
Groetjes
Linda en Geert
PS wij aten wel lekker in St-Niklaas naam ontgaat mij maar het is net naast de hoofd kerk en natuurlijk … in BXL in La Danube Bleu kort bij het Montgomery Plein , heeft trouwens een héél tof terras als de zon het toelaat
Vroeger had je in Antwerpen restaurant Dubrovnik, spijtig genoeg is het gesloten.
Er is er nog ééntje, Lanterna, doch daar is de huidige baas (als het tenminste nog open is) een Servier en wordt er Servische muziek gespeeld, dus niets te maken met Kroatie.
Ik ben ooit in Mostar geweest, inderdaad geen aanrader maar heb wel gehoord dat in restaurant Zagreb aan de haven de elite van de Kroatische zakenmannen komt eten. het zal er dus wel ok zijn.
Bij mij is het restaurant in Sint-Niklaas tegen gevallen, onvriendelijke baas en mijn zoon vond zijn eten niet lekker.
Danube Bleu in Brussel is wel ok, ik ken de baas nog van vroeger, ik vind het wel spijtig dat het moeilijk parkeren is in de buurt en ook niet echt veilig (in de buurt van Montgomory plein)
er zijn inderdaad heel weinig goede restaurants in Belgie, in tegenstelling tot Duitsland waar je er in elke stad vindt, vandaar dat ik telkens op het einde van het jaar naar de kerstmarkten ga (nou ja)
smakelijk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?