Wist u dat .... Kroatie?

• Guido

Op een ander forum is Josip inmiddels verwijderd.Best te begrijpen als je op een forum alleen maar komt om bezoekers zonder meer naar je site te lokken en verder niets.Dat is gewoon spam.

• edwin

wist u dat …..

de eerste supporters-rellen bij het tennis zijn ontstaan tijdens de Australian Open toen Kroatische en Servische hooligans elkaar te lijf gingen?

er worden in Australië nog jaarlijks grote voorzorgsmaatregelen genomen om dit te voorkomen (wat niet altijd is gelukt).

• Norbert HR

Dus dat is iets van 360 euro per jaar ?

En daar bovenop nog een keer aangeslagen worden voor 7 % van de waarde als de boot in een bedrijf is ondergebracht.

Kroatie………………….hoe jagen we de toeristen echt allemaal weg !!!

• edwin

Guido Schreef:

——————————————————-

> Op een ander forum is Josip inmiddels

> verwijderd.Best te begrijpen als je op een forum

> alleen maar komt om bezoekers zonder meer naar je

> site te lokken en verder niets.Dat is gewoon spam.

als we alle spammers gaan “verwijderen” beginnen we dan bij:

- JaPa met z'n Haus Heimat,

- Lipik met z'n kroatie.org

- dat gespam over mevrouw jannie bij plitvice

??????

• MarkoMarko

Edwin, noem dan voor de volledigheid ook je eigen stokpaardje “Bicanic Pansion” en de site waar jezelf webmaster van bent: zagreb.startkabel.nl.

• Guido

Er is wel een verschil met ZONDERMEER te pas en te onpas je al of niet commerciele site aan te prijzen of gewoon uit eigen ervaring bezoekers van het forum te informeren of je in een discussie te mengen.Die 2 zaken kunnen best samen gaan zoals LIpik doet.Ik dacht dat dat ook wel de bedoeling van een forum is.

• edwin

Ja MarkoMarko (of moet ik zeggen Bart),

als moderator heb je het er maar druk mee om een prikbord te beheren. ;-)

• Josip

Wist u dat.

Ik niet wist dat mijn bericht voor zoveel opschudding zou zorgen. Bij dezen dan ook het excuus voor de storende factor van de link.

Bij de reisforum waar mijn bericht is verwijderd heb ik de link inderdaad ook geplaatst. Dit omdat de link wel de antwoord gaf op de vraag die gesteld werd over naturisme in Kroatië.

Ik kon daarbij een verhaal schrijven van 3 a4tjes maar dat schiet ook niet op. Maar goed, die is verwijderd en het is natuurlijk de goed recht van de admin om te bepalen wat wel of niet kan.

Maar om hier nou niet helemaal in te gaan op alle verwijten en discussies wil ik alleen nog vermelden dat de forum nog wel heel ALIVE is geworden ;)

En met de zomer op de komst moeten we ons niet zo druk maken… Ik zal dan ook geen links meer plaatsten als dit als storend wordt ervaren.

Maar ik hou jullie wel op de hoogte van de ontwikkelingen, just kidding…

Wat de andere sites over Kroatië betreft keep on the good work…

Heren en dames, geniet lekker van deze mooie dag en laat je niet teveel op het kast jagen door een paar berichtjes met een link erin.

Het is dan ook echt verrassend hoe snel hier een heksenjacht over ontstaat. Maar goed, als de eerste reactie over spam begint dan snap ik best dat de reacties dan ook meteen in die richting gaan. En dat jullie de prikbord van spam willen beschermen is alleen maar heel goed.

m.v.g.

Josip

• MarkoMarko

Wim, je mag best Bart tegen me zeggen, al weet ik niet of Bart dat kan waarderen.

• heleen sonnemans

Norbert,

Wij hebben 1100 kuna betaald voor een schip van 10.50 m..in Porec.

Direct te voldoen bij de havenmeester anders kregen wij onze papieren niet terug.

gr Heleen