Autocamp Plitvice

• Kristien. C

Wij vertrekken binnen een 3 weken naar Dalmatie met een tussenstop in Duitsland en in de regio Zagreb.

We zijn van plan van te stoppen bij Hotel- camping Plitvice langs de autosnelweg ter hoogte van Zagreb.

De vraag is waar moeten we afrijden om de camping te kunnen bereiken. We hebben al verschillende routeplanners uitgeprobeerd en die geven verschillende route's aan. de ene zegt dat je via de ring moet gaan komend vanuit Maribor en de ander zegt dat je de afrit naar de parking met benzinestation kan nemen en dat je van de parking ook aan de camping geraakt.

Maar bij de beoordeling van die camping heb ik gelezen dat de ingang van de camping moeilijk te vinden is. we weten wel dat we ons moeten aanmelden in het hotel dat bij de camping ligt.

Hopen dat er iemand ons kan helpen met die verwarring.

Grt Kristien

• JaPa :o)

Kristien,

Misschien kan je hier wat mee:

http://maps.google.nl/maps?q=autocamp+plitvice+zagreb&hl=nl&gl=nl&ie=UTF8&view=map&f=d&daddr=10250,+Lu%C4%8Dko,+Kroati%C3%AB&geocode=CVU34SuM3PDhFcdXugIdFlnyACHx87WXIsH11w&ved=0CBIQ_wY&sa=X&ei=V08eTLeIMNScONH_iTU

JaPa.

• edwin

beste kristien,

de naam camping plitvice klinkt pittoresquer dan de het er in werkelijkheid uitziet.

• Kristien. C

Hallo Edwin,

Het gaat niet hoe er de camping uitziet want het is enkel om de nacht door te brengen en om dan door te rijden naar onze bestemming.

We willen enkel weten van de mensen die er reeds geweest zijn of er gestopt hebben om te tanken die weten of je bij het hotel met camping vanaf de parking kan bereiken !!!!!!

Bedankt JaPa om de site met sateliet beelden door de geven daar waren we ook al op terecht gekomen en zo te zien zijn de wegen de er langs of rond liggen niet de wegen die ons naar die camping lijden, moeten we de afslag van het tankstation nemen en via deze stopplaats zou men de camping kunnen bereiken via de parking, het is onduidelijk.

Alvast bedankt

Kristien

• Guido

Heb nog even naar hun website gekeken en daar is een weinig vrolijk stemmend bericht te lezen.Ik meen dat men al een paar jaar probeert daar een camping van de grond te krijgen.Eens te meer moet je Norbert gelijk geven dat het zeker in Kroatië niet van een leien dakje loopt om er als buitenlander iets te beginnen of je moet Lidle, Bauhaus ,Metro enzv zijn.

• lipik

Guido, ik denk dat jij het over de (toekomstige) camping ‘Jezera’ hebt van Erwin en Leontien nabij de Plitvice meren. Camping ‘Plitvice’ ligt in Zagreb naast de ring.

• lipik

De camping/motel bereik je via de parking/benzinestation. meerbepaald hier :

http://maps.google.com/maps?hl=nl&q=Lu%C4%8Dko,+10090+Zagreb,+Croatia&ie=UTF8&hq=&hnear=Lu%C4%8Dko,+Zagreb,+Kroati%C3%AB&ll=45.774677,15.879235&spn=0.00446,0.011362&t=h&z=17

• Guido

Goed opgemerkt want dit bedoelde ik inderdaad.Mijn dank voor de verduidelijking.

• ellen van kooij

Komend vanaf Maribor ga je langs Zagreb en vlak daarna kom je vanzelf de afrit tegen. Als ik het me goed herinner staan er bordje van de camping. In elk geval van het Motel.

Je neemt de afrit naar het tankstation en daarachter vind je de camping.

Voor een enkele nacht wel te doen, mits je oordoppen meeneemt. Want de camping lig direct langs de snelweg. Eigenlijk is het een veredeld parkeerterrein…..

Komend vanaf Karlovac kan je de camping niet op. Je moet er dan eerst voorbij, zien dat je op de andere weghelft komt en dan kan je er pas komen.

• Kristien. C

Bedankt iedereen die reeds gereageerd hebben op mijn vraag. We zijn er uit gekomen dat het klopt dat je vanaf de afrit Plitvice tankstation achter de parking de camping kan bereiken.

We kijken er wel naar uit naar dit prachtig land en de bevolking, iedereen die er geweest is spreekt vol lof over Kroatie dus moeten we dat ook persoonlijk mee maken.

Nog een drietal weken en we kunnen vertrekken.

Groetjes Kristien,