Caravan te huur/koop gevraagd in Istrie

• Inge

Is er iemand die een caravan in de stalling heeft in Kroatie (Istrie) en deze wil verkopen. Na jaren een tent gehuurd te hebben willen wij een caravan aanschaffen en de in Kroatie stallen.

Op deze manier zijn wij niet afhankelijk van de campings die huurtenten aanbieden en kunnen wij met een “losse” auto richting Kroatie.

Eventuele verhuur van een caravan in de periode van 25 juli tot 15 augustus 2010 is ook mogelijk.

Inge

• Ton

Beste Inge,

Ik heb een Gloednieuwe en Ongebruikte caravan merk Chateau te koop in Nederland. Dit is een zeer interessante aanbieding.

Deze is te koop tegen een vaste tweede hands prijs van 8250 €.

Het is een gezins caravan met twee vaste kinder bedden en een onbouw twee persoons volwassene bed, met een dinette bed.Oven in keuken, 2 accu laders,

De lengte van de wagen is 5 meter.

Tegen reiskosten vergoeding kan ik de wagen naar istrie brengen

Fotos op aanvraag.

groet ,

Ton

• Bob

Beste Inge,

je moet daar gewoon even de moeite nemen om naar zo'n stalling heen te gaan. Je moet weten dat circa 5 á 10% van de eigenaren niet meer terug komen om hun caravan op te halen. Dit resulteert dat de eigenaar van zo'n stalling met zon ding in zijn maag zit, op die manier ben ik ook aan een caravan gekomen.

Ik heb circa 1500 Euro betaald voor een caravan met voortent, koelkast en neom maar verder op wat erbij moet zitten. Zelfs persoonlijke eigendommen als kleding, papieren en voedsel al dan nietl bedorven kreeg ik erbij incl een eigendomsbewijs. Die van mij was van een Duitser geweest. Omdat die caravan daar toch blijft staan zal het mij verder een zorg zijn, na twee seizoenen heb ik ‘m er al uit en heb ik er nog steeds plezier van en stal ik ’m iedere keer weer bij dezelfde stalling.

Wil je er weer van af dan zet je er een bordje op en je bent 'm zo weer kwijt.

Doe er je voordeel mee.

• deciree

even een vraagje.

verhuren jullie ook de caravan in Istrie.

zo ja op welke camping staan jullie en voor hoeveel slaapplekken zijn er.

Graag hoor ik van je.

mvg

Desiree

• Jo

Dit begint serieus op spam te lijken, zeker als je dan de mensen ook nog privéberichtjes stuurt :X

• Guido

Huur en koop lijkt mij inderdaad iets meer voor de site van marktplaats dan voor dit forum.

• Jo

Hier is een berichtje van tussen gehaald (terecht) waardoor mijn reactie niet meer klopt natuurlijk! Jammer dat gelijkaardige berichten van deze “aanbieder” er wel nog staan!