Marko,
'k heb het even nagekeken, en er is dus een lijn die rechtstreeks van Zagreb naar Omisalj en dan verder via via naar Mali Losinj gaat. Volgens de dienstregeling van Busstation Zagreb is dat dezelfde die ik hiervoor opgaf. Deze wordt volgens Autobus Zagreb uitgebaat door Autotrans Rijeka, maar op die hun webstek komt die zoals U zegt niet voor. Ik heb nu wel het volste vertrouwen in die regeling van AZ, ik gebruikte die al vaak. Wat zou kunnen is dat die lijn door 2 verschillende maatschappijen uitgebaat wordt en dat Autotrans tot Omisalj rijdt en dat van daar een andere de lijn overneemt tot Mali Losinj…
In elk geval is dit snel te controleren als het zover is. En indien nodig voer ik ze wel door tot aan de traject.
…en kijk wat ik onder het tikken van deze post nog vind : http://www.tz-malilosinj.hr/ArrivalBus.aspx een word-documentje van Autotrans zelf met de dienstregeling van deze zomer voor Cres/Losinj. En daar staat die bus dan weer wel op ! Ik heb nooit echt van die site van Autotrans gehouden ;-) Hun bussen zijn gelukkig beter.
En er is zelfs een bus om 19.15, zelfs dat moet nog lukken.
Hans