fotoshoot zadar

• miep7

Dit jaar willen we graag een mooie fotoshoot van ons laten maken in Kroatie.. En dan in de omgeving van Zadar.. Weet iemand waar we dat kunnen laten doen en hoeveel we dan ongeveer kwijt zijn?

Hopelijk krijg ik wat reacties!

• Norbert HR

Wat versta je precies onder ‘een mooie fotoshoot’ ?

Mijn ervaring is dat de meeste fotografen ernstig traditioneel zijn, dus weinig fantasie hebben. Wanneer je langs een fotozaak loopt zie je 20 bruiloften, 20 keer dezelfde foto's.

Of dit nu zo mooi is vraag ik me af. Misschien is het dan slimmer om zelf wat ideeen te hebben, een redelijke camera mee te nemen en zelf maar wat te fotograferen. Zolang het digitaal is en de kwaliteit goed is kan een goede fotograaf er later nog wel iets mee doen.

Het klinkt hard, maar vergeet niet dat men op artistiek gebied niet echt geprikkeld wordt in Kroatie of je moet in Zagreb zitten of bv Grosnjan.

Misschien dat er ergens nog wel iemand zit met een artistieke inslag, maar dat wordt zoeken naar een speld in een hooiberg.

• Miep7

Ik wil graag zo'n fotoshoot wat je vooral ook in de landen net als in Turkije ziet. Eigenlijk was ik er al bang voor dat dit niet zo makkelijk zal zijn in Kroatie.. Daarom dacht ik om het hier te vragen.

• Fam.van Straten

en hoe zien ze er in Turkije uit dan want daar zijn wij nog nooit geweest

• JaPa :o)

Norbert,

Volgens mij is dat dan net zoiets als de foto's die ze met klederdracht in Volendam en Turkije maken, maar dan in Kroatië!

Misschien kan Miep7 uitleggen wat ze precies bedoelt.

JaPa.

• Gerrit Peels

Bedoel je zo iets?

Das dan goed zoeken en zelf maken.

• lipik

Ik vind dit eigenlijk wel een mooie foto. Alleen de datum ;-)

• Miep7

We willen van ons (mijn partner en ik) een fotoshoot laten maken..dus aan het strand of bij een park.. Iemand nog ideeen?

• Ivan

Miep,

Ik neem aan dat jullie in een appertement of hotel overnachten.

Vraag iemand of hij/zij met je mee wil gaan naar een plaatselijke fotograaf. (Allen voor eventuele taal problemen). Voel je hier niet voor stap dan gewoon bij een fotograaf naar binnen, vraag naar de prijs, kijk moeilijk, en je hebt je eerste korting verdient!

Let wel op: ga op je gevoel af. Laat je niet inpakken. De prijzen zijn echt veel lager als in Nederland en de fotografen zeker niet slechter!

Ivan