Dit jaar willen we graag een mooie fotoshoot van ons laten maken in Kroatie.. En dan in de omgeving van Zadar.. Weet iemand waar we dat kunnen laten doen en hoeveel we dan ongeveer kwijt zijn?
Hopelijk krijg ik wat reacties!
Wat versta je precies onder ‘een mooie fotoshoot’ ?
Mijn ervaring is dat de meeste fotografen ernstig traditioneel zijn, dus weinig fantasie hebben. Wanneer je langs een fotozaak loopt zie je 20 bruiloften, 20 keer dezelfde foto's.
Of dit nu zo mooi is vraag ik me af. Misschien is het dan slimmer om zelf wat ideeen te hebben, een redelijke camera mee te nemen en zelf maar wat te fotograferen. Zolang het digitaal is en de kwaliteit goed is kan een goede fotograaf er later nog wel iets mee doen.
Het klinkt hard, maar vergeet niet dat men op artistiek gebied niet echt geprikkeld wordt in Kroatie of je moet in Zagreb zitten of bv Grosnjan.
Misschien dat er ergens nog wel iemand zit met een artistieke inslag, maar dat wordt zoeken naar een speld in een hooiberg.
Miep,
Ik neem aan dat jullie in een appertement of hotel overnachten.
Vraag iemand of hij/zij met je mee wil gaan naar een plaatselijke fotograaf. (Allen voor eventuele taal problemen). Voel je hier niet voor stap dan gewoon bij een fotograaf naar binnen, vraag naar de prijs, kijk moeilijk, en je hebt je eerste korting verdient!
Let wel op: ga op je gevoel af. Laat je niet inpakken. De prijzen zijn echt veel lager als in Nederland en de fotografen zeker niet slechter!
Ivan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?