sigaretten

• mike

Even een vraag hoeveel betaal je voor sigaretten in istrie bijv malborro.of kan ik ze beter uit nederland mee nemen

• Rina

Wij zaten op het eiland Pag en betaalde voor een pakje marlboro light 22 kuna, het is dus wel goedkoper dan in nederland. En ik denk dat deze prijs geldt voor heel kroatie.

mvg Rina

• Norbert HR

Je kunt ook gewoon Ronhill roken, komt uit de fabriek waar ooit Marlboro werd gemaakt. Die zijn stukken goedkoper en qua smaak niet echt verschillend.

• Ivan

Neem geen sigaretten of shag mee.

Sigaretten en shag zijn in Kroatië voordeliger. Bij de meeste benzinestations en in de grotere plaatsen is het mogelijk ook shag te kopen (van Nelle, Drum, Samson etc..)

Ivan

• Esther&Jean

en weet je ook wat de shag kost daar?

• Ivan

Shag kost 30 Kuna voor een pakje van 40gr inclusief vloeitjes. Dus, ruim gerekend, € 4,20

Ivan

• mike

Dat is mooi dan neem ik geen sigareten mee wat kosten ze ongeveer dan daar

• Jo

De ‘inlandse’ sigaretten die ik daar rook (Walter Wolf) kosten 17 kuna (zo'n € 2,36). Marlboro heb ik dit jaar niet gevraagd maar lag vorig jaar zo rond de € 3,5.

• Bobby

Je komr door Slovenie, dat scheelt ten opzicht van Kroatie. Neem even de moeite om bij een benzinepomp te stoppen je zal zien dathet een stuk goedkoper is.