overnachten (in de buurt van) Zagreb

• kraljica

Ik kon het met de zoekfunctie niet terugvinden, zal vast al wel eens aan de orde gekomen zijn maar afijn….

Wat is een goede overnachtingsplek in de buurt van Zagreb? Het is echt maar voor 1 nachtje op doorreis naar Bosnïe.

Jaren geleden wel eens een motel gepakt (moeten pakken eigenlijk) en dat was geen succes…….ben de naam vergeten maar pfffff dat was niks.

Ik hoor graag tips.

Oh ja we zijn met 5 personen. 2 volwassenen, 3 kids

• Norbert HR

Hoeveel wil je betalen ?

Ik ken een heel goed plekje in Zapresic en is in feite onderdeel van de paardrij faciliteiten. Schitterende kamers en badkamers, je kunt er zelfs eten, er is een bar en het is vrij rustig.

Kijk maar even hier: http://www.trajbar.hr/

Prijzen vallen heel erg mee, van 320 tot 450 Kuna per kamer. Auto kun je parkeren onder de kamers en 's avonds is het terrein bewaakt, kan niets gebeuren. Sleutel haal je af in de bar en meestal kun je zo binnen vallen. Alleen in het weekend, wanneer ze een bruiloft hebben, zijn de kamers in gebruik, de rest van de week niet.

Eenvoudiger kan ook, is ook in de buurt van Zapresic

http://www.motel-gec.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6

• L

In juni in hotel/kasteel Gjalski in Zabok geweest, wordt herhaald eind augustus. We vonden het hotel en het eten prima. Een kamer ( 2 pers + ontbijt ) kost 560 kuna/80 €, naar ons mening correcte prijs, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vanaf snelweg afslag Zabok, na tolpoortjes is er een T-splitsing, daarna- l-af, vervolgens circa 1,5 km. rechtdoor tot aan een rotonde, hotel is aan de r-kan, afstand 50m, meer dan duidelijk zichtbaar. Een aanrader!!!

Mooie vakantie,

L.

• kraljica

Super! Bedankt!

Voor kids ook leuke onderbrekingbij de paarden!

En hoeveel wil je betalen? Ach ja, gewoon in verhouding voor wat je krijgt. Al is teveel luxe niet nodig. Het is maar voor 1 of 2 nachtjes om verolgens door te rijden naar Zenica in Bosnie

• lavanda

Wij hebben een aantal jaren terug een huisje gehuurd bij Terme Catez, niet ver van Zagreb,nog net in Slovenie….Was toen ong.100 euro voor een huisje……Voordeel is dat er een groot waterpretpark bij is…..