bellen naar kroatische mobiel

• hans

Hallo

ik bel regelmatig veel vanuit nederland naar een kroatisch mobiel nummer.

eerder lukte me dat vrij goedkoop door op de televergelijk pagina te gaan en daar te zoeken naar een nummer wat ik eerst moest bellen een 0900 nummer waardoor ik een stuk voordeliger uit ben.

op dit moment werken er geen van die 0900 nummers of heeft iemand wel een 0900 nummer dat werkt

ben erg benieuwd en heb erg veel belangstelling hoe andere mensen goedkoop naar een kroatisch nmobiel nummer bellen, met de telefoon geen skype of iets dergelijks

zie de reacties graag komen

mvg hans

• Carla

Hoi Hans,

Wanneer ik niet over Skype bel gebruik ik meestal ‘Belbazaar’. Over het algemeen zijn ze het voordeligst.

http://www.belbazaar.nl/nl/belbazaar/

Succes!

• hans

heb nu al zeer veel 0900 nummers gebeld ook die van belbazaar maar dan gaat in kroatie de telefoon niet over enig idee of ik iets verkeerd doe?

Misschien heeft u daar ook ervaring mee?

groetjes hans

• Ton L

Wanneer je naar Kroatie telefoneert is het internationaal toegangsnummer 00385—————-

staat bij belbazaar verkeerd vermeld.

• Carla

Hans,

Kan helaas hiervandaan niet zien wat je wel en niet doet. Weet dus ook niet wat je eventueel verkeerd doet. Afgaande op je relaas heb je in het verleden al vaker gebruik gemaakt van 0900 nummers. Je zou de procedure dus moeten kennen. Ben je misschien vergeten om, na het intoetsen van het gewenste nummer in Kroatië, af te sluiten met een # ??? Je hoeft overigens niet het hele verhaal af te luisteren wanneer je via een 0900 nummer belt. Meteen na de melding van het tarief kun je het gewenste nummer al intoetsen.

• hans

blijf het proberen, ik weet inderdaad wel hoe je het moet doen, daar ik het dagelijks doe, maar sinds 2 dagen werkt het dus niet meer , heb ook andere 0900 nummer geprobeerd maar geen van allen doet het ( in kroatie gaat de telefoon niet over!!'

• Miep7

Hoi Hans,

Ik kan je helaas niet helpen maar heb een andere vraag aan je.. Hebben wij misschien samen op de kroatische cursus in Rotterdam gezeten??

Ben je de oude Hanameke?

Groetjes Lesley

• iris

hoi, ben pas terug uit kroatie. Gebergten en eilanden : ik ontving berichten maar zelf sms-en kon ik vergeten met proximus pay & go, bellen ging wel. Eens in België ging alles terug normaal.