Krka

• Inge

hallo,

wie weet of het park krka voor ouderen die slecht ter been zijn te doen is?

Inge

• JaPa :o)

Inge,

Ik denk dat het voor ouderen in de meeste NP-parken moeilijk zal zijn i.v.m. het klimmen en afdalen van houten trapjes en het lopen over paden die vaak gemaakt zijn van rondhout.

Dus als je erg slecht ter been bent zou ik het niet proberen, maar je moet uiteindelijk de situatie ter plekke inschatten of je het risiko wilt nemen, maar het zou wel jammer zijn als het niet zou kunnen, want het is er zo prachtig.

JaPa.

• Inge

Hoi Japa,

bedankt voor je reaktie!!

weet je toevallig ook wat een goeie route is naar zaton?

want alle planners sturen me via graz/maribor ect.

op de een of andere manier wil dat er bij mij niet in! ik ben al vaker in Medulin geweest en dan ga je via villach ect… dit lijkt mij toch korter!!?

Gr.

Inge

• JaPa :o)

Inge,

Het klopt ook dat de routeplanners je o.a. via Graz en Maribor laten rijden als je naar Zaton wilt, want dat is dan de meest logische route richting Dalmatië.

Medulin ligt toch in de zuidpunt van Istrië bij Pula in de buurt dacht ik, en dan is het logischer dat je dan een meer westelijke richting op gaat.

Maar je kunt ook je route aanpassen via Villach als je dat wilt.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Jo

Wij rijden meestal via Villag naar Zagreb en zo verder naar Pag. Deze keer terug gekomen via de kustweg naar Rijeka en zo via Rupa naar Ljubljana. En dan weer Villach, Munchen enz….