Wij waren 3 weken geleden in een Kroatisch restaurant in Brussel en betaalde 34 euro voor een fles Dingac , deze betaalde ik in Split in de suppermarkt ook al 1100 kuna , de discussie over duren wijnen hebbern we al gehad , al dan niet te duur maar een lekkere Digac blijft leker , wel véél te duur maar als je ziet sdat alles manueel moet geoost worden begrijpr ik wel DEELS de prijs , ik gegrijp ook wel dat je voor dat gels bijna een Chateau Petrus koopt maar ik vind de Kroatische Digac net zo lekker als de Petrus , over smaken wil ik niet discusieren !!!!!!!!!!!!!!!!
Er is trouwens dit weekend 9 - 10 oktober "open-flessen- weekend bij Slavino in Oostakker bij Gent De grootste importeur in Belgie DIT IS GEEN REKLAME ,ik weet nu al dat er een paar op mijn nek gaan springen wegens verdoken reclame , maar dat is het NIET , anders had ik het wel als item gepost .
Terug naar het item Kroatiche wijn is lekker , maar duur . Iemand ik denk Marco, Marco ( sorry indien ik verkeerd ben )heeft verteld hou het komt dat deprijzen zo hoog zijn , maar ik heg nog 2 flessen Plavac over van onze laatste reis in ga deze zeker serveren met oude jaar