top top top!!!

• Inge

top top top!!!

Eergisteren vanaf zaton langs de kust naar Split gereden…wow wat is dat prachtig! dat zie je in spanje niet,dat zie je in frankrijk niet.

vandaag de kustweg richting reijka gereden..DIT IS NOG VEEL MOOIER!!!

mensen onvriendelijk?!!? nou ik merk er niks van! ik ben alleenstaand me dochter is zn 19mnd dus die zit nog in een buggy, als je ergens wat gaat drinken of eten, uit alle hoeken en gaten komen er mensen naar je toe om je te helpen. Met bv het dragen van de buggy. is mw het er even niet mee eens….dan komen ze haar wel vermaken! DAT ZIJN kroaten/bosniers!

dit wilde ik ff kwijt!

groet,

vanuit zaton

Inge

• JaPa :o)

Inge,

Dat is TOF TOF TOF!

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• Agnes Houben

Is Zaton dezelfde plaats als Zadar ?

gr. Agnes

• JaPa :o)

Agnes,

Zaton is niet dezelfde plaats, maar ligt wel in de buurt van Zadar.

JaPa.

• Peter

Wij zitent op dit moment ook in Zaton met een klein van bijna 2 jaar, we hebben dezelfde ervaring met de mensen hier.

Geweldig!

Dovidenja

• Ton

Een paar km vanaf Sibenik ligt een veel mooier plaatsje met de naam Zaton ( wel zonder camping )

• Carla

En dan heb je nog een plaatsje Zaton aan een gelijknamige, 2 km lange, pittoreske baai op zo'n 8 km ten noorden van Dubrovnik :D

• Guido

Helemaal met je eens.Zit nu op Cres na 4 weken Dalmatie.Begin september een bezoekje aan TN.Zaton gebracht.Nog lekker druk en het wordt er ieder jaar nog mooier.

• geert wauters

Ik wel even verder borduren over de weg , de kustweg is inderdaad prachtig , noemt niet voor niets de Magistralé , dan moet je nog het stuk tussen Split en Dubrovnik zien , de Markaska riviera is zeer mooi , net voor +/- 80 km voor Dubrovnik moet je een stukje door Bosnie ( Neum ) niet zo mooi , maar verder door prachtig ,

Zéér vaak vragen mensen mij wat mij zo aantrekt aan Kroatie , wel ik was als kind vanaf +/- 1965 in Zuid-Frankrijk met mijn ouders en ik zie nu nog altijd wat ik toen zag ,En in Frankrijk kan dat al jaren niet meer wegens te duur , te druk enz… , als ik in Cavtat loop 15 km onder Dubrovnik , dan zie ik nog steeds St-Tropez dat ik toen met mijn kinderogen zag , de mondaine boulevard met palmbomen ,de mooie jachten , de tarrasjes aan de waterkant .

Ik heriner mij nog iets heel plezant van toen ….. er was een viswinkel in St-Tropez er zat een visverkoper buiten en die mepte alle vliegen dood op de vissen !!!!!!!!!!! dit kan nu gelukkig niet meer maar ik vergeet dat nooit .

Veel reis plezier in Kroatie -Croathia

Geert