Joker zit inderdaad niet al te ver van het Poljud (Hajduk) stadion en op slechts een steenworp afstand van Park Mladeži, het stadion van de voetbalclub RNK Split c.q. Crveni Đavoli, hetgeen Rode Duivels betekent. Ze dragen dus dezelfde naam als het Belgisch Elftal . Wanneer je van de D8 (komend van Solin of Salona) via Domovinskog Rata richting het centrum van Split rijdt, moet je één straat eerder dan Obala Hrvatske Mornarice (waaraan Park Mladeži en verderop het Poljud stadion liggen) rechtsafslaan (Put Brodarice) vervolgens meteen weer de eerste straat rechts en dan zie je aan je linkerhand het Joker winkelcentrum liggen. Het winkelcentrum beschikt over een flinke parkeergarage, waar je je auto kwijt kunt. Mocht je de afslag naar Put Brodarice missen… dan rijd je gewoon Obala Hrvatske Mornarice op en sla je de eerste straat rechtsaf, vervolgens een kruispunt oversteken en dan zie je Joker aan je linkerhand liggen. Het winkelcentrum bij Kaštela, waar je geweest bent, heet Emmezeta.
Als ik noordwaarts keer beland ik in Nederland en niet in België . De kans is groter dat je me volgend jaar in Split tegen 't lijf loopt