kamp kovacine 2011

• daan

Wij willen in 2011 naar cres, kamp kovacine. We hebben een offerte van de camping ontvangen voor plaats 223 in het gele gedeelte. Weet iemand of dit een “goede” plaats is? Waar die zich ongeveer bevindt in het gele gedeelte? Verder zou ik graag iets over de reis willen weten en dan vooral over de veerboot. Ik heb hier gelezen dat je beter over krk kan komen als over brestova, is dat zo? En is dat ver om kwa afstand. Wij rijden met een boot achter de auto. Verder is alle info welkom. Ik krijg er nu al zin in als ik dit forum zo lees.Alvast bedankt.

• JaPa :o)

Daan,

Wat de plaats op de camping betreft kan ik je geen antwoord geven.

Maar voor de ferry zou ik je de overtocht via het eiland Krk adviseren.

Kijk maar eens op deze link: http://www.camp-kovacine.com/de/content/fahrenfahrplan

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• harry

daan, we zijn dit jaar voor het eerst naar Cress overgestoken via Brestova, geen probleem en redelijk snel ook

weet niet waar je camping zich bevindt, maar er loopt 1 hoofdweg langs de kust

met de boot ook geen probleem

als je een vaarbewijs hebt, zie toppic hierover, (ergens), hoef je ook geen problemen te verwachten met de W. politie

volgend jaar gaan we (hopelijk) 2 weken Cress doen

• daan

Onze camping bevindt zich bij het plaatsje cres zelf. Ik heb hier op het forum al een paar keer gelezen dat de weg via de veerboot van Brestova eigenlijk niet te doen is met caravan. Aangezien wij met een boot reizen is dat vergelijkbaar vandaar mijn vraag. Ik weet ook niet of het in afstand veel uitmaakt of je via istrie of via krk gaat. Vaarbewijs hebben we. Varen al drie jaar in Kroatie, maar hiervoor altijd in Rovinj. Weet iemand hier waar je op Cres je boot moet aanmelden, waar de havenmeester zit?

• Carla

De havenmeester kun je als volgt bereiken:

Lučka uprava CRES

51557 Cres, Creskog statuta 15

(Dhr. Anđelko Petrinić)

Tel. 051 572 111/051 573 021

e-mail: lucka-uprava-cres@ri.t-com.hr

• MarkoMarko

Ik denk dat je met boot het beste het advies van Japa kan volgen. Is niet om.

• Guido

Daan.ben net terug van een week Cres na een paar weekjes Dalmatië.Ik zit er niet op de camping maar kom er regelmatig.

Dit jaar op de camping de vrouw van mijn vriend mee afgehaald.Ze heeft de leiding van de keuken van het restaurant.De plaats ligt dicht mij de zee,het restaurant,de keurig schoongehouden WC. en badruimte en direkt bij de weg langs zee naar het stadje.Wel zou ik je aanraden om via KRK te gaan en het traject Valbiska-Merag te nemen.Dit is een prima weg.

• daan

Allemaal bedankt voor jullie antwoord. We hebben de reservering bevestigd en gaan dus volgend jaar naar cres. We nemen de route ie japa en guido aanbevelen en gaan dus via krk. Alleen jammer dat we nog bijna een jaar moeten wachten.

Daan.

• JaPa :o)

Daan,

Nu weet je nog steeds niets over plaats 223 in het gele gedeelte.

JaPa.

• daan

Japa,

Jawel, volgens Guido ligt de plaats vlakbij de wc en bij de zee. Hij kent de camping, heeft hierboven geantwoord.

Daan.