Vinisce

• nammerlaan

We zijn van plan het volgend jaar eens wat verderop te gaan proberen……Na de geweldige positieve berichten over het plaatsje Vinisce het verzoek aan Carla…of Lavanda(?) of ze tips hebben voor leuke accommodaties! We zijn wel verwend, het liefst DIRECT aan het water…ligplaats voor optimistje van de kids ook fijn!…en Rust, vooral rust…..wij weten uit ervaring dat je dat ook in juli en augustus kan vinden als je goed zoekt!

Veel dank vast!

Nicole

• lavanda

Hoi,

Vinisce is inderdaad een rustig dorp,zonder al te veel toeristen.En ligt aan een mooie baai….

Wij gaan altijd naar Villa Carmen. Zij verhuren 4 appartementen voor 4 personen. De appartementen zijn niet heel groot, ong.35m2 en vrij sober ingericht. Hebben wel allemaal 2 slaapkamers, een badkamer/toilet en een keukentje. Zijn voorzien van airco(bijbetalen) en tv. Afgelopen zomer hadden we ook vrij internet……Grootste voordeel, het ligt aan het water, even de trap af, en je ligt aan zee!! Met eigen aanlegplaats. In het dorp zijn een stuk of 3 kleine supermarktjes, een paar restaurantjes, een bakkertje met vers brood…..En evt. kun je er bootjes huren….

Je kunt de info vinden onder: www.villa-carmen-apartments.com

• ludo

hyyy lavenda,als je die sites wil openen,krijg je wel een virus

• JaPa :o)

Ludo,

Daar ben je dan mooi klaar mee als je dat is overkomen!

Maar een goed antivirusprogramma zal dat toch wel melden en tegenhouden!

JaPa.

• Jo

De website is perfect bereikbaar/bruikbaar als je virusscanner dat éne bestandje tegenhoud. ‘t Is een javascriptbestandje en mijn virusscanner weigert het zelfs te downloaden, ’k heb het geprobeerd. Het gebeurt wel eens ten onrechte dat een scanner een bestandje als een mogelijk virus bekijkt.

• Carla

Hoi Nicole,

Helaas heb ik geen persoonlijke ervaringen m.b.t. het huren van een appartement in Vinišće daar wij altijd bij vrienden verblijven die over een weekendhuis beschikken in een afgelegen baaitje bij Vinišće. Er staan niet meer dan 5 woningen in dat baaitje en geen van hen houdt zich bezig met verhuur. Op Internet zijn echter voldoende appartementen, met een ligplaats voor een boot, in Vinišće te vinden. Ik zal je ter oriëntatie twee links met appartementen bijvoegen:

http://www.vinisce.com/indexen.htm

http://www.vinisceapartments.com/index.html

Succes met je speurtocht!

• ludo

mijn scanner hield hem ook tegen,en heb hem toch kunnen openen.lijk mij daar in orde,en trouwens een mooie plaats net zoals de rest van dit land

• lavanda

Hoi,

Sorry heb al een poosje niet op het prikbord meegelezen….

Ik heb nog nooit problemen gehad met de site, maar heb inderdaad een betrouwbare virusscanner….

Het appartement is okee hoor, alleen heel eenvoudig.

Waarschijnlijk komt Carla er voorbij als ze naar haar vrienden gaat…..

• nammerlaan

Ooooh lekker, veel reacties….dacht ik, gaat het vnl over het virus! Ik kan gewoon openen hoor Lavanda, geen enkel probleem, voordeel van weinig reacties is dat we inderdaad al vantevoren weten dat het ook in het hoogseizoen niet zo heel druk zal zijn, dat is wel anders als je iets over Porec of Umag vraagt ! Ziet er leuk uit, Villa Carmen, de link van Carla ook trouwens, bedankt! Groeten, Nicole

• lavanda

Nee, druk kun je Vinisce inderdaad niet noemen.Het is echt nog een stil dorpje.Waar je komt voor de rust…………'s ochtends wakker worden van het geluid van de zee, een bootje wat langs vaart..Vooral aan de kant van Villa Carmen, daar houd op een gegeven moment de verharde weg op……het is ook geen doorgaande weg,dus altijd weinig verkeer…