Zwembadwater temperatuur in juni?

• HermaW

Hallo,

Wij zijn van plan komend jaar weer richting Kroatië te trekken.

Anders dan voorgaande jaren, deze keer in juni (ipv september) ivm schoolgaand kind na de zomervakantie.

Graag zou ik willen weten of (in een jaar met “normale” temperaturen), het zwembad op camping Zelena Laguna in juni warm genoeg is (voor kleine kinderen) om er in te zwemmen.

Als het namelijk nog te koud is in juni, kunnen we ook een camping zonder zwembad kiezen.

Alvast bedankt voor de reacties!

• Jo

Wij komen meestal in juni in Kroatie en 't zeewater vind ik dan warm genoeg. Dus zal dat ook wel voor zwembadwater zo zijn.

• harry

zal aan je eigen ook liggen of je het koud vindt, mijn douche water temperatuur vinden mijn huisgenoten KOUD

is geen peil op te trekken

• Ivan

Kijk eens hier:

http://www.weeronline.nl/Europa/Kroatie/Porec/4158327

Kies tabblad “Klimaat” en je krijgt een aardige indruk van de temparaturen.

• wietze & Hannie

Wij waren afgelopen jaar vanaf 30 Mei t/m 19 Juni in Kroatie op camping Bijela Uvala en toen was het zwemwater al heerlijk.

Er waren ook genoeg gezinnen met jonge kinderen die aaan het zwemmen waren.

De gemiddelde zontemperatuur was in die periode +/- 25 graden, dus heerlijk.

Wij gaan 2 juni 2011 weer naar Bijela Uvala, Heeeeeeeeeeerlijk.

• HermaW

Bedankt allemaal, wij zullen voor juni 2011 voor een camping met zwembad kiezen!

• rebas

Het zeewater is het warmst in de nazomer,dit wegens de opwarming door de lente en zomerzon.