Over de caravans kan ik weinig vertellen en ook over de genoemde campings weet ik niets. Maar onze kampeerervaringen startten in mei 2004 in een tent van Roan op BiVillage. En zowel de tent als de camping zijn ons heel goed meegevallen. Omdat mijn echtgenote rolstoelgebruikster is hadden we een beetje onze twijfels over toegankelijkheid en zo en dus hadden we maar 3 dagen geboekt. Omdat we echt de vroegste periode hadden hebben we ter plaatse nog 3 dagen bijgeboekt. En zijn we in september van dat jaar 2 weken terug geweest.
Toen lagen de prijzen van Roan beduidend onder die van bijvoorbeeld Vacansoleil. En het was toen de eerste keer dat Roan op die camping stond en het waren allemaal splinternieuwe tenten. Goed uitgerust. En ze hadden een ganse tent met “wisselstukken”. Dus was iets kapot of verdwenen kon het direct aangevuld worden. In 2004 waren de Roanmensen op de camping er elk maar een half seizoen, dus in mei en september waren het andere echtparen. Maar beiden om te vriendelijker.
Ik denk dat je gerust naar een caravan van om het even welk bedrijf kan, ze kunnen het zich niet veroorloven slechte service te bieden.
Zelf gaan we nog steeds naar Kroatië maar zuidelijker en sinds een aantal jaar (2007) in een eigen vouwwagen.Wil je meer info over BiVillage geef dan ff een gil.